کد خبر: ۱۸۶۳۱۲
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱/۲۲

۸۱ هزار واجد شرایط خرید ۶ محصول سایپا با ظرفیت ۱۶.۳ هزار خودرو

۸۱ هزار واجد شرایط خرید ۶ محصول سایپا با ظرفیت ۱۶.۳ هزار خودرو

در قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله ۶ محصول سایپا با ظرفیت عرضه ۱۶.۳ هزار خودرو، ۸۱ هزار و ۵۱ نفر واجد شرایط اعلام شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مراسم قرعه‌کشی طرح پیش‌فروش یک ساله محصولات سایپا شامل شاهین جی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا اس، کوییک اس، کوییک آر با گیربکس معمولی و وانت سایپا با موتور ام.۱۳ با ظرفیت عرضه ۱۶.۳ هزار خودرو انجام شد که از بین ۹۰ هزار و ۷۳۷ متقاضی، ۸۱ هزار و ۵۱ نفر واجد شرایط و ۳۲.۶ هزار نفر هم ذخیره اعلام شدند.

بر اساس این گزارش در این طرح ۲۶۵۰ دستگاه خودرو شاهین جی، ۲۹۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی ، ۵۲۵۰ دستگاه ساینا اس، ۲۲۵۰ دستگاه کوییک اس ، ۱۸۵۰ دستگاه کوییک آر با گیربکس معمولی و ۱۴۰۰ دستگاه وانت سایپا عرضه می شود.

عرضه محصولات بدون قرعه‌کشی برای حمایت از مادران

همچنین در طرح پیش‌فروش محصولات برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۵۱۵۳ نفر شرکت کردند که ۵۰۱۶ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده در این طرح ۱۴.۹ هزار دستگاه خودرو است و با توجه به تعداد متقاضیان، قرعه‌کشی انجام نشد.

اسامی منتخبان طرح پیش فروش ، صبح امروز روی سایت رسمی سایپا منتشر می شود و منتخبان ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه دارند. اسامی طرح پیش فروش یک‌ساله حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پس از استعلام از سازمان ثبت و احوال و پس از سه روز کاری اعلام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ