کد خبر: ۱۸۶۵۵۵
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱/۳۰

علامت تجاری تبرک ۶ میلیارد تومان به زیرمجموعه فروخته شد
از طریق بازار دارایی فکری فرابورس:

علامت تجاری تبرک ۶ میلیارد تومان به زیرمجموعه فروخته شد

معاون پذیرش فرابورس از واگذاری ۱۰۰ درصدی مالکیت علامت تجاری تبرک متعلق به هلدینگ غذایی تبرک به ارزش ۶ میلیارد تومان از طریق بازار دارایی فکری به شرکت نوش پونه مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت اسماعیل‌ زاده از ثبت با ارزش‌ترین معامله در بازار دارایی فکری از تاریخ راه‌اندازی این بازار خبر داد و گفت: با معامله 100 درصد از مالکیت علامت تجاری تبرک، نخستین معامله بازار دارایی فکری در سال جاری انجام شد. از سال 93 تاکنون 15 دارایی فکری شامل 9 اختراع، دو طرح صنعتی و چهار علامت تجاری به ارزش 17.5 میلیارد تومان در بازار دارایی فکری فرابورس معامله ‌شده است.

وی افزود: پذیرش شرکت نوش پونه مشهد در بازار دوم فرابورس مشروط به انتقال مالکیت برند تبرک در طبقات مرتبط با موضوع فعالیت آن شرکت بود. 100 درصد از مالکیت علامت تجاری تبرک متعلق به هلدینگ غذایی تبرک به ارزش 6 میلیارد تومان از طریق بازار دارایی فکری به شرکت نوش پونه مشهد واگذار و معامله قطعی شد.

اسماعیل زاده ادامه داد: علائم تجاری در کنوانسیون پاریس و با توجه به شباهت‌ها و خصوصیات مشترکی که بین کالاها و خدمات وجود دارد در طبقات مختلف دسته‌بندی می‌شوند. علائم تجاری بسته به حوزه فعالیت برند در 45 طبقه تقسیم‌بندی می‌شوند و انتقال مالکیت 100 درصدی علامت تجاری تبرک به‌عنوان باارزش‌ترین معامله این بازار در طبقات 28، 29 و 30 طبقه‌بندی بین‌المللی علائم تجاری صورت گرفته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ