کد خبر: ۱۸۹۹۱۸
۰:۰ - ۱۴۰۱/۳/۱۸

شرایط و زمان عرضه دو بلوک ۸ و ۲.۷ درصدی سهام بیمه دی اعلام شد
توسط دو سهامدار عمده:

شرایط و زمان عرضه دو بلوک ۸ و ۲.۷ درصدی سهام بیمه دی اعلام شد

شرایط و زمان عرضه دو بلوک ۸ و ۲.۷ درصدی سهام بیمه دی توسط دو سهامدار عمده در بازار اول معاملات فرابورس اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تعاونی مسکن کارکنان بانک دی (سهامی خاص) در نظر دارد بلوک 8 درصدی سهام شرکت بیمه دی را بطور عمده و نقد از طریق بازار اول معاملات فرابورس به فروش برساند.

به این ترتیب، مقرر شده 476 میلیون سهم در نماد "ودی 4" روز چهارشنبه 25 خرداد از طریق کارگزاری بانک دی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 645 تومان، قیمت پایه کل 307 میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت 30.7 میلیارد تومان تعیین شده است.

کارگزار خریدار باید سپردۀ حضور در رقابت معادل 10درصد قیمت پایه کل را بصورت نقد یا ضمانتنامۀ بانکی بدون قید و شرط (حداقل سه ماهه) از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز و یا به شرکت مذکور تحویل داده و تأییدیه را به معاونت نظارت بازار فرابورس ارائه دهد.

همچنین گروه مالی دی به وکالت از بانک دی در نظر دارد بلوک 2.7 درصدی سهام بیمه دی را بطور عمده و نقد از طریق بازار اول معاملات فرابورس به فروش برساند.

براین اساس، مقرر شده 164 میلیون و 809 هزار و 348 سهم در نماد "ودی 4" روز چهارشنبه 25 خرداد از طریق کارگزاری بانک دی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 645 تومان، قیمت پایه کل 106.3 میلیارد تومان و سپرده حضور در رقابت 10.6 میلیارد تومان تعیین شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ