کد خبر: ۱۹۵۲۳۵
۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۶/۲۹

توقف کوتاه و بلند مخابرات و ۷ شرکت، تمدید تعلیق دو سهم + روز آخر

توقف کوتاه و بلند مخابرات و ۷ شرکت، تمدید تعلیق دو سهم + روز آخر "شبندر"

نماد مخابرات و ۵ شرکت دیگر برای مدتی کوتاه و دو شرکت هم تا اوایل مهر بسته و تعلیق دو پتروشیمی هم تمدید شد و آخرین مهلت معامله سهام "شبندر" قبل از مجمع است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از آغاز معاملات بازار سهام در سومین روز کاری هفته جاری، نماد شرکت های تجلی توسعه معادن و فلزات به دلیل اعلام رویدادی مهم و برای یک ساعت، مخابرات و خاک‌ چینی‌ ایران‌ برای یک روز و سرمایه گذاری دانایان برای دو روز کاری بسته شد.

براساس این گزارش، دو شرکت حمل و نقل پتروشیمی و توزیع غذای دنا آفرین فدک هم تا 4 و 6 مهر متوقف شدند. علاوه بر این تعلیق نماد دو شرکت فجر انرژی خلیج فارس و پتروشیمی مارون حداکثر تا 6 مهر تمدید شد.

همچنین امروز آخرین مهلت خرید و فروش سهام پالایشگاه بندرعباس قبل از مجمع است.

سهام دو نماد فرابورسی " بهیر و حبندر" هم امروز مشمول رفع گره معاملاتی است.

در این میان بورس و فرابورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات دیروز سهام شرکت های پلی پروپیلن جم، آلومینیوم ایران، همراه اول، صنعتی سپاهان، حمل و نقل پتروشیمی، مهندسی صنعتی روان فن آور، ویتانا، نساجی بروجرد، ورزیران، ارویی تهران شیمی و مهندسی فیروزا را باطل کردند.

حجم مبنای سهام شرکت فرابورسی ایتالران هم به یک تغییر کرد و برای سرمایه‌گذاری دانایان نیز محدودیت حجمی دو هزار سهمی تعیین شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ