کد خبر: ۱۹۶۰۳۵
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۷/۲۶

برنامه سایپا برای تولیدات برقی و پروژه کاملا محرمانه/ وعده حذف سرقت محصولات
مدیرعامل اعلام کرد:

برنامه سایپا برای تولیدات برقی و پروژه کاملا محرمانه/ وعده حذف سرقت محصولات

مدیرعامل سایپا با اعلام تمرکز بر تولید محصولات برقی و شروع و پروژه کاملا محرمانه، وعده داد سرقت محصولات با استفاده از سیستم ناوبری مجهز، صفر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدعلی تیموری در همایش رویداد فناورانه خودروهای آینده، گفت: سایپا در زمینه تولید محصولات برقی بر روی خودروهای کار مانند اتوبوس و ون‌های شهری متمرکز شده‌ و پروژه کاملا محرمانه ایی را آغاز کرده‌ که خودروهای برقی بدون وابستگی به خارج و لیتیوم تولید خواهند شد.

وی افزود: ‌‌سرقت وسایل نقلیه از مهمترین معضلات، بوده و محصولاتی مانند شاهین با وجود جی پی اس، قابلیت ردیابی ندارد. بنابراین سیستم ناوبری مجهز به نرم‌افزاری طراحی شده که قادر به ردیابی و کنترل خودرو در هر شرایطی است. برهمین اساس، سایپا سرقت وسایل نقلیه را به صفر می‌ رساند و یا کشف آن در کمترین زمان ممکن امکان پذیر خواهد شد.

تیموری ادامه داد: این ناوبری بر خلاف رویه ماهواره ایی دنیا با سیستم مخابراتی و کاملا صفر کنترل فعال خواهد شد و در آینده هم خودروها مجهز به پی ال سی خواهند شد. همچنین موتورسیکلت خودشارژ ، طراحی شده که در حمل و نقل عمومی بخصوص بخش موتورسیکلت، تحول ایجاد خواهد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ