کد خبر: ۱۹۹۷۶۸
۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

ارزش دو بلوک ۱۷ و ۵۱ درصدی سرخابی ها اعلام شد/ تخلف مدیر سابق استقلال
رئیس سازمان خصوصی سازی :

ارزش دو بلوک ۱۷ و ۵۱ درصدی سرخابی ها اعلام شد/ تخلف مدیر سابق استقلال

رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام ارزش دو بلوک ۱۷ و ۵۱ درصدی سرخابی ها و روند پرداخت خریدار درباره تخلفات مالی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین قربانزاده با اشاره به ارزش گذاری حدودی 550 و 650 میلیارد تومانی بلوک 17 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در برنامه تلویزیونی گفت: دلیل تفاوت 100 میلیارد تومانی مربوط به ارزش‌گذاری اولیه است.

وی افزود: خریدار بلوک 17 درصدی استقلال و پرسپولیس با برگزاری مزایده در پایان سال، 20 درصد این ارزش گذاری معادل 110 و 130 میلیارد تومان را پرداخت می کند و تا دو سال آینده واریزی نخواهد داشت. سپس از سال 1403 تا 1409 سالانه 85 و 100 میلیارد تومان قسط پرداخت می کند.

این مقام مسئول ادامه داد: ارزش بلوک 51 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 2.3 و 2.7 هزار میلیارد تومان برآورد شده که خریدار 20 درصد این ارزش گذاری معادل 460 و 550 میلیارد تومان را پایان سال با برگزاری مزایده پرداخت می کند و تا دو سال آینده واریزی نخواهد داشت. سپس از سال 1403 تا 1409 سالانه 360 و 440 میلیارد تومان قسط پرداخت می کند.

قربانزاده درخصوص تخلفات مالی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال توضیح داد: آنچه آجرلو امضا کرده رعایت نشده است. به طوری که باشگاه برای بستن تیم و پرداخت بدهی‌ها از پول حاصل از پذیره‌نویسی هزینه کرده که قابل پذیرش نیست.

وی گفت: این باشگاه در زمان مدیرعاملی آجرلو 240 میلیارد تومان خارج از چارچوب و اضافه خرج کرده است. باشگاه استقلال با احتساب خرج مازاد، پُرهزینه‌ترین تیم در فصل جاری است درحالی که طی فصول قبل این عنوان در اختیار تیم‌های صنعتی بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ