کد خبر: ۲۰۱۳۹۱
۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۳

بررسی عملکرد ۹ ماهه سه شرکت

بررسی عملکرد ۹ ماهه سه شرکت "قرن، کیمیاتک و غکورش"

صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه سه شرکت پدیده شیمی قرن، آریان کیمیا تک و صنعت غذایی کورش، بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صورت های مالی حسابرسی نشده 9 ماهه سه شرکت پدیده شیمی قرن، آریان کیمیا تک و صنعت غذایی کورش، بررسی شد.

بر این اساس، "قرن" طی این مدت بالغ بر 2.5 هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی، 318.4 میلیارد تومان سود خالص و 1593 ریال سود برای هر سهم محقق کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب با رشد 61، 160 و 30 درصدی روبرو شد.

صورت سود و زیان حسابرسی نشده میان دوره منتهی به آذر به روش ارزش ویژه نیست و فاقد درآمد سرمایه گذاری از سود شرکت سرمایه پذیر است.

همچنین "کیمیاتک" طی این مدت بالغ بر 1.9 هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی، 425.6 میلیارد تومان سود خالص و 1759 ریال سود برای هر سهم محقق کرده که در مقایسه با مدت مشابه قبل به ترتیب با رشد 63 و 41 و افت 13 درصدی همراه شد.

عمده دلیل تغییر بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره مالی 9 ماهه سال جاری شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ، ناشی از اثر افزایش مقداری فروش است.

در این میان، "غکورش" در این مدت بالغ بر 12.6 هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی، 1.09 هزار میلیارد تومان سود خالص و 914 ریال سود برای هر سهم شناسایی کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ترتیب با رشد 162 و 44 و افت 64 درصدی همراه شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ