کد خبر: ۲۰۱۶۱۶
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰

مالیات‌ معوق ۱.۳ هزار میلیارد تومانی شرکت تجاری وصول شد
با فروش ۸۳۵ خودرو خارجی:

مالیات‌ معوق ۱.۳ هزار میلیارد تومانی شرکت تجاری وصول شد

رئیس کل دادگستری تهران گفت: در پرونده مربوط به فرار مالیاتی یک شرکت تجاری ، ۸۳۵ خودرو خارجی به ارزش ۱.۳ هزار میلیارد تومان برای وصول معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی القاصی مهر گفت: دادگستری تهران در پرونده مربوط به فرار مالیاتی یک هلدینگ تجاری که در سال ۹۸ منحل شد، 1.3 هزار میلیارد تومان مالیات معوق به حساب خزانه واریز کرد. در این پرونده مدیرعامل هلدینگ تجاری ۸۳۵ دستگاه خودروی خارجی را به عنوان دارایی برای وصول مالیات شرکت معرفی می‌کند که این خودروها توسط سازمان مالیاتی توقیف می‌شوند.

وی افزود: با اقدامات دادگستری استان تهران مزایده 700 خودرو برگزار و 903 میلیارد تومان از بدهی مالیاتی این شرکت به خزانه واریز شده و مزایده ۱۳۵ دستگاه دیگر با اقدامات قضایی در روزهای آتی برگزار می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در شرایطی که شرکت‌های پیرو هلدینگ تجاری نسبت به توقیف این خودروها اعتراض و اعلام می‌کنند این خودروها در مالکیت هلدینگ منحل شده قرار ندارند و خواستار رفع توقیف خودروها می‌شوند، دادگستری تهران با بررسی استدلال‌ها و مستندات ضمن تایید مالکیت هلدینگ منحل شده نسبت به خودروهای توقیفی، اعتراض شرکت‌های تابعه را غیرقانونی تشخیص داد.

القاصی مهر گفت: طبق کارشناسی‌های انجام شده ارزش تقریبی خودروهای توقیفی 1.3 هزارمیلیارد تومان است که از محل فروش این خودروها این مبلغ از مالیات معوق وصول شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ