کد خبر: ۲۰۲۱۳۱
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴

ارتقای صنعت خودرو با عرضه کامل محصولات در بورس کالا
مجلسی ها در لایحه بودجه ۱۴۰۲ پیشنهاد دادند:

ارتقای صنعت خودرو با عرضه کامل محصولات در بورس کالا

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: تصویب پیشنهادات مجلس در لایحه بودجه برای ارتقای صنعت خودرو و عرضه کامل محصولات در بورس، کمک به شفافیت و حمایت از تولید و مصرف‌کننده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسماعیل حسین زهی با اشاره به تداوم عرضه خودرو در بورس کالا به ایرنا گفت: قیمت‌گذاری دستوری در حوزه خودرو و برگزاری قرعه‌کشی و بخت‌آزمایی برای خرید خودرو طی چند سال اخیر ،مشکلاتی را به همراه داشت که مورد تایید نیست و باید تغییر کند.

وی افزود: تجربه چند ماه اخیر نشان داده با عرضه خودرو در بورس، خودروها با قیمت‌های مورد رضایت مصرف‌کنندگان به دست می‌رسد و می‌توان با افزایش تولید و عرضه این مسیر را بهتر پیش برد و حتی خودروهای با کیفیت‌تری تولید و عرضه کرد.

حسین‌زهی ادامه داد: برخی اقدامات شورای رقابت مورد پذیرش نیست و باید در این زمینه با توجه به واقعیت‌های صنعت خودرو تصمیم‌گیری کند تا دسترسی عادلانه به خرید خودرو فراهم شود. نمایندگان مردم در مجلس در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ پیشنهادهای مطلوبی برای ارتقای صنعت خودرو و عرضه کامل محصولات در بورس ارائه کردند که در صورت تصویب ارتقای صنعت خودرو، کمک به شفافیت و حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده مشاهده خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ