کد خبر: ۲۰۲۲۲۹
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷

معاملات مشکوک سه سرمایه گذاری، دو شرکت دارویی و شیمیایی + ۵ نماد دیگر
در روز افت ۱۳.۱ هزار واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک سه سرمایه گذاری، دو شرکت دارویی و شیمیایی + ۵ نماد دیگر

در روز افت ۱۳.۱ هزار واحدی شاخص، سه سرمایه گذاری، دو شرکت دارویی و شیمیایی به همراه ۵ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام، کم رمق آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت 13 هزار و 166 واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و 524 هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .

به این ترتیب، بیش از 4.6 و 8.9 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، آذرآب، حق تقدم سرمایه گذاری صنعت بیمه، بانک سینا به همراه سایپا با تقاضای 410، 241، 150، 149 و 148 میلیون سهمی تعلق گرفت.

در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 10 شرکت با داد و ستد 6 تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.

در صدر این فهرست، آهن و فولاد غدیر ایرانیان شرکت حاضر در بازار اول فرابورس با رشد 6.9 درصدی قیمت سهام و صف خرید ، شاهد داد و ستد 11.5 میلیون سهمی شد.

در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری توسعه گوهران امید ، فیبر ایران ، سرمایه گذاری اعتلاء البرز ، لامپ پارس شهاب ، داروسازی تهران شیمی، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی، سرمایه گذاری فلات ایرانیان، تکنو تار و دوده صنعتی پارس، معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور سه سرمایه گذاری، دو شرکت دارویی و شیمیایی به همراه 5 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ