کد خبر: ۲۰۳۸۱۷
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه آنلاین شرکت ۱۰۲.۳ میلیارد تومانی سیم و کابل ابهر مشخص شد تا عرضه اولیه ۱۵ درصد از سهام آن در آینده نزدیک انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه معارفه شرکت سیم و کابل ابهر با نماد "بکابل" ساعت 11 روزهای دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 اسفند به صورت آنلاین و از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد.

براساس این گزارش ، سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز مشاور سرمایه گذاری می توانند سوالات را تا ساعت 16 دوشنبه 15 اسفند از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

طبق بررسی های بورس پرس، شرکت سیم و کابل ابهر سوم اسفند سال 70 توسط محمدحسین کلاهی صمدی و سایر موسسین تأسیس شد و سال 72 در زمینی به مساحت 122 هزار متر مربع به بهره برداری رسید. این شرکت ابتدا در تهران و سپس 12 آبان سال 82 در شهرستان ابهر ثبت شد.

شرکت سه سال پس از بهره برداری اولین خط روکش سرب ایران را نصب و راه اندازی و کابل های مورد نیاز صنعت نفت را برای نخستین بار تولید کرد. شرکت به ترتیب در سال‌های 83 ،86 و 96 موفق به تولید کابل 132 ، 230 و 400 کیلو ولت برای نخستین بار در ایران شد و از سال 98 دارای مجوز دانش بنیان تولیدی نوع 2 صنعتی در سه کابل 230 کیلوولت، کابل مالتی لایر و کابل 400 کیلو ولت است.

سرمایه شرکت با 441 نیروی انسانی در بدو تاسیس 2 میلیون تومان بوده و طی یازده مرحله افزایش سرمایه به 102.3 میلیارد تومان رسیده است. شرکت تولیدی گرانول قزوین با 25 درصد، علیرضا کلاهی صمدی با 40.3 درصد سهام گلریز کلاهی صمدی 15.9 درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ