کد خبر: ۲۰۸۲۲۸
۰:۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵

تپسی لاین سفر اشتراکی تپسی آغاز به کار کرد / کاهش تا ۳۰ درصدی هزینه

تپسی لاین سفر اشتراکی تپسی آغاز به کار کرد / کاهش تا ۳۰ درصدی هزینه

شرکت تپسی، سفر اشتراکی لاین را برای کاربران تهران فعال کرد که امکان استفاده همزمان دو مسافر از یک خودرو با هزینه کمتر را فراهم می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تپسی، سرویس سفر اشتراکی لاین را برای کاربران تهران فعال کرد که امکان استفاده همزمان دو مسافر از یک خودرو با هزینه کمتر را فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش در تپسی‌لاین، دو مسافر که مبدا و مقصد نزدیک بهم دارند همسفر می‌شوند و هزینه سفر، برای مسافر  تا ۳۰ درصد کمتر از حالت عادی خواهد بود.

علاوه بر به صرفه بودن هزینه سفر برای مسافرین، گسترش استفاده از این سرویس در نهایت می‌تواند منجر به کاهش خودروهای تک سرنشین و به تبع کاهش ترافیک شود. از سوی دیگر، رانندگان نیز با قبول درخواست سفرهای لاین تا ۲۰ درصد افزایش درآمد خواهند داشت.

تپسی در مورد ساز و کار این خدمت اعلام کرد: هدف از راه‌اندازی سرویس لاین، ارائه خدمات تاکسی آنلاین با هزینه کمتر است. دیگر خدمات مشابه که در حال حاضر فعال هستند، کیفیت و خدماتی متفاوت با تاکسی آنلاین دارند و به نوعی مشابه تاکسی خطی هستند. مسافر برای استفاده از این خدمات، باید در مکان خاصی سوار و پیاده شود اما در تپسی لاین، مسافر در مبدا و مقصد سوار و پیاده خواهد شد و به دلیل داشتن همسفر، هزینه کمتری نیز پرداخت خواهد کرد.

تپسی لاین، برای ایجاد این تمایز از ساز و کار فنی پیچیده‌ای که بصورت کامل توسط گروه فنی تپسی ایجاد و بهینه شده‌، استفاده کرده است. تپسی لاین که اولین بار در سال 97 توسط تپسی ارائه شده بود با همه‌گیری کرونا و برای حفظ سلامت راننده و مسافرین، متوقف شد. حالا در آستانه سال نو، بار دیگر تپسی سرویس لاین را در دسترس مسافران قرار داده تا بتوانند با هزینه کمتر از مزایای استفاده از تاکسی آنلاین بهره‌مند شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ