کد خبر: ۲۱۰۳۴۵
۰:۰ - ۱۴۰۲/۳/۲۱

افزایش ۳۰ درصدی قیمت مواد شوینده در انتظار تصمیم سازمان حمایت

افزایش ۳۰ درصدی قیمت مواد شوینده در انتظار تصمیم سازمان حمایت

رئیس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی قیمت مواد شوینده به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بختیار علم‌بیگی با اشاره به اینکه قیمت مواد شوینده در سال‌ جاری افزایش نداشته به میزان گفت: پیشنهاد اولیه برخی از تولیدکنندگان مبنی بر افزایش قیمت ۵۰ درصدی مورد موافقت قرار نگرفت و با توجه به بررسی‌های انجام‌شده این انجمن تقاضای افزایش ۳۰ درصدی قیمت را به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارائه کرد.

وی افزود: افزایش قیمت مواد شوینده نیازمند تائید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بوده و با توجه به افزایش ۲۷ درصدی حقوق، گرانی مواد اولیه، افزایش نرخ ارز و رشد هزینه‌های تولید، این نهاد برای اصلاح قیمت‌ها باید تصمیم گیری کند. مدارک تقاضا برای افزایش قیمت به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان ارسال شده اما تاکنون جلسه نهایی برای افزایش قیمت برگزار نشد.

علم‌بیگی همچنین وضعیت تولید مواد شوینده را مطلوب دانست و توضیح داد: میزان تولید بیش از تقاضا است اما در صورت عدم افزایش قیمت، تولید مواد شوینده نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ