کد خبر: ۲۱۲۵۸۶
۰:۰ - ۱۴۰۲/۵/۲

هفتمین دوره کارآموزی همراه اول آغاز به کار کرد

هفتمین دوره کارآموزی همراه اول آغاز به کار کرد

هفتمین دوره کارآموزی همراه اول با هدف توسعه توانمندی‌های جوانان نخبه و ارسال بیش از ۱۱ هزار درخواست آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مراسم افتتاحیه هفتمین دوره کارآموزی همراه اول یکشنبه اول مرداد با حضور علی اکبر حکمتی کیا مدیر آکادمی همراه، جعفر بلوک آذری معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول و منتخبان دوره هفتم کارآموزی در ساختمان ستاره ونک تهران برگزار شد. 

ارسال بیش از 11 هزار درخواست برای کارآموزی در همراه اول

در این مراسم علی اکبر حکمتی کیا مدیر آکادمی همراه اول با اشاره به جایگاه همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور منطقه غرب آسیا به بیان فرآیند جذب کارآموز و جدیدترین تغییراتی که در این دوره از کارآموزی رخ داده، پرداخت و گفت: در این دوره با توجه به بازخوردها و تجربیاتی که از دوره‌ های گذشته بدست آمده، تلاش شد فرآیند کارآموزی به شکل بهتری اصلاح شود تا میزان رضایت و روند رسیدگی به وضعیت کارآموزان به مراتب تسهیل شود.

وی افزود: در این دوره 124 موقعیت کارآموزی ارائه شد و در مجموع بیش از 11 هزار درخواست به ثبت رسید که در مقایسه با دوره های قبلی یک رکورد محسوب می شود. در این دوره پس از انجام 516 مصاحبه تخصصی در نهایت 92 کارآموز منتخب از امروز دوره کارآموزی را در خانواده همراه اول آغاز می کنند.

جعفر بلوک آذری معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول نیز ضمن اشاره به ماموریت، چشم انداز و ارزش های اصلی اپراتور اول تلفن همراه به بیان توضیحاتی درباره تعداد نیروها و گردش مالی بزرگترین شرکت ICT پرداخت و مروری بر ساختار سازمانی، شرکت های تابعه و پروژه های همراه اول داشت.

در انتهای مراسم نیز کارآموزان به تسهیلگران برای شروع دوره کارآموزی در جمع خانواده همراه اول معرفی شدند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ