کد خبر: ۲۱۲۶۴۰
۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۵/۳

پیش بینی افزایش محسوس دما در سواحل شمالی و استان های شمال غرب
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش بینی افزایش محسوس دما در سواحل شمالی و استان های شمال غرب

سازمان هواشناسی استقرار توده هوای گرم، افزایش محسوس دما در سواحل شمالی و مناطقی از شمال غرب را پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید و در سواحل دریای خزر و شمال اردبیل نیز بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

بر اساس این گزارش، فردا در شمال آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان رگبار،‌ رعد و برق همراه با وزش باد شدید پیش بینی می شود. رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد و در ارتفاعات جنوب کرمان، جنوب شرق فارس و شمال خراسان شمالی نیز رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

جمعه در جنوب شرق فارس و ارتفاعات هرمزگان و شنبه هفته آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل رگبار پراکنده روی می‌دهد و در سایر مناطق جو پایداری حاکم است. طی 3 روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز سرعت وزش باد افزایش یافته که در مناطق مستعد با خیزش گرد و خاک همراه است. در همین مدت انتقال گرد و خاک از سوی عراق به نوار مرزی استان‌های غربی و جنوب غربی انتظار می‌رود.

روزهای پنجشنبه و جمعه دمای هوا در استان‌های ساحلی دریای خزر و مناطقی از شمال غرب به‌طور محسوسی افزایش می‌یابد. توده هوای گرم طی 5 روز آینده در سایر مناطق استقرار یافته و تغییرات قابل ملاحظه دمایی پیش‌بینی نمی‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ