کد خبر: ۲۱۲۶۵۳
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۵/۳

جزئیات افزایش ۲ برابری سقف تسهیلات خرید مسکن اعلام شد
توسط مدیرعامل بانک مسکن:

جزئیات افزایش ۲ برابری سقف تسهیلات خرید مسکن اعلام شد

مدیرعامل بانک مسکن جزئیات افزاش ۲ برابری سقف تسهیلات خرید مسکن را که از محل اوراق ممتاز افزایش یافته ، اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس حسینی با اشاره به موافقت شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات از محل اوراق گواهی حق‌تقدم استفاده از تسهیلات مسکن اعلام کرد: این افزایش سقف تسهیلات برای تهران به صورت انفرادی به ۴۰۰ و ۳۲۰ میلیون تومان برای املاک حداکثر ۲۵ و بیش از ۲۵ تا ۳۰ سال ساخت تعیین شد.

برای مراکز استان‌ها و شهرهای بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، مبلغ تسهیلات خرید مسکن به صورت انفرادی املاک حداکثر تا ۲۵ سال ۳۲۰ میلیون تومان و برای سایر مناطق ۲۴۰ میلیون تومان است.

سقف تسهیلات مسکن در شهر تهران با شرط املاک حداکثر ۲۵ و بیش از ۲۵ تا ۳۰ سال ساخت ۸۰۰ و ۶۴۰ میلیون تومان تعیین شد. میزان این تسهیلات برای مراکز استان‌ها و شهرهای بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۴۰ میلیون تومان و در سایر مناطق نیز برای خانه‌های حداکثر ۲۵ سال ساخت مبلغ این تسهیلات ۴۸۰ میلیون تومان است.

سقف تسهیلات جعاله تعمیر واحدهای مسکونی از محل اوراق ممتاز در همه مناطق ۱۶۰ میلیون تومان بوده که در آن شرط قدمت ساخت وجود ندارد اما برای تسهیلات خرید مسکن پرداخت این تسهیلات برای املاک حداکثر ۳۰ سال ساخت امکان پذیر است.

مشتریانی که درخواست اخذ تسهیلات آنان پیش از صدور این بخشنامه در دفتر نامه‌های وارده شعب ثبت شده اما به هر دلیلی موفق به انعقاد قرارداد در دفتر اسناد رسمی نشدند، می‌توانند برای بهره‌مندی از این تسهیلات با مبالغ جدید اقدام کنند و با رعایت ضوابط و مقررات، اعطای تسهیلات به این متقاضیان بلامانع است.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دریافت تسهیلات خرید مسکن و جعاله تعمیر واحدهای مسکونی از طریق اوراق ممتاز به وبسایت بانک مسکن به آدرس www.bank-maskan.ir بخش تسهیلات مراجعه کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ