کد خبر: ۲۱۲۶۵۷
۱۴:۴ - ۱۴۰۲/۵/۳

رئیس سازمان اداری و استخدامی رسما
بعد از حدود دو هفته:

رئیس سازمان اداری و استخدامی رسما" برکنار شد/ وزیر ورزش در انتطار رئیسی!

برکناری رئیس سازمان اداری و استخدامی بعد از حدود دو هفته رسما" به پایان رسید و این عضو کابینه هم مجبور به کناره گیری شد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غائله برکناری میثم لطیفی از ریاست سازمان اداری و استخدامی و معاونت رئیس جمهور بعد از حدود دو هفته به پایان رسید و وی با وجود مخالفت دولت، مجبور به خداحافظی از کابینه شد.

براساس این گزارش، هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در جلسه امروز با درخواست اعمال ماده ۹۱ قانون دیوان عدالت اداری در خصوص حکم پرونده انتصاب رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور مخالفت کرد تا حکم قبلی دیوان تأیید شود. به این ترتیب لطیفی بعد از دو سال، مجبور به کنار گیری شد.

طبق اعلام این رأی، انتصاب لطیفی متولد 1357 به سبب عضویت در دانشگاه امام صادق به‌ عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی بوده و از این‌ رو حکم انتصاب وی باطل است.

 

از سوی دیگر حمید سجادی در حالی بعد از دو سه تکذیبه ، دیروز رسما" از وزارت وزرش استعفا داد تا مانع از استیضاح مجلس شود که با اشاره به وضعیت جسمی ناخوش چند روز گذشته و نیاز به عمل جراجی، اعلام کرد: شرایط به رئیس‌جمهور توضیح داده شده و تصمیم‌ وی است ولی فعلا انجام وظیفه کرده و منتظر تصمیم رئیسی می ماند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ