کد خبر: ۲۱۲۶۹۳
۰:۰ - ۱۴۰۲/۵/۵

فروش ارز تا ۲ هزار دلاری شعب منتخب بانک صادرات شروع شد + فهرست

فروش ارز تا ۲ هزار دلاری شعب منتخب بانک صادرات شروع شد + فهرست

بانک صادرات اعلام کرد: برای تامین نیازهای ضروری و تسهیل تامین ارز به صورت اسکناس تا سقف ۲ هزار دلار ارز در شعب های منتخب فروخته می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، داود مهدیان معاون بین‌الملل بانک صادرات گفت: شعب منتخب ارزی بانک صادرات در تهران و برخی مراکز استان‌های برای تامین نیازهای ضروری از طریق واریز به حساب ویژه ارزی مشتریان و تسهیل در تامین تقاضای ارزی به صورت اسکناس تا سقف 2 هزار دلار ارز می‌فروشند.

وی افزود: مصوبه فروش ارز برای رفع نیازهای ضروری به تمامی شعب ارزی بانک ابلاغ شده و فروش ارز تنها به اشخاص حقیقی ایرانی بالای 18 سال دارای حساب و کارت سپهری فعال نزد بانک صادرات امکان‌پذیر است. فروش ارز تا سقف مورد نظر به نرخ اعلامی روزانه سامانه مدیریت بازار متشکل معاملات ارز ایران به نشانی www.ice.ir انجام خواهد شد.

مهدیان ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی فروش ارز به هر شخص با گذشت یک سال از آخرین روز نوبت خرید ارز توسط وی مجاز بوده و لازم است تا حساب سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز ویژه ارزی با عنوان فروش ارز اسکناس بابت نیازهای ضروری افتتاح شود. حداقل موجودی برای افتتاح و استمرار حساب ویژه ارزی 100 دلار آمریکا است.

بر اساس این گزارش، شعب مستقل مرکزی سپهر، فردوسی در منطقه مرکز، اشرفی اصفهانی در منطقه غرب و سردار سلیمانی در شرق تهران، شعبه سپهر شهریار در آذربایجان شرقی، مشهد در خراسان‌رضوی، آزادی در زنجان، گرگان در شهرستان گرگان، میدان امام درساری، میدان انقلاب در اصفهان، آزادگان در اهواز و صنعتی در یزد، شعب فروش ارز شده اند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ