کد خبر: ۲۱۲۸۱۷
۰:۰ - ۱۴۰۲/۵/۱۰

اهدای تندیس سفیر اهدای خون ایران به مدیرعامل همراه اول

اهدای تندیس سفیر اهدای خون ایران به مدیرعامل همراه اول

در چهل‌ و نهمین سالروز تأسیس سازمان انتقال خون ، تندیس سفیر اهدای خون به مدیرعامل همراه اول اعطاء شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مراسم چهل و نهمین سالروز تاسیس سازمان انتقال خون و گرامیداشت روز ملی اهدای خون 9 مرداد با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون و جمعی از خیرین، اهداکنندگان خون و کارکنان این سازمان در مرکز همایش های بین المللی موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور در این مراسم با تاکید بر اینکه اهدای خون در بین ایرانیان ریشه در فرهنگ عاشورایی دارد، گفت: تلاش های اهدا کنندگان و کارکنان سازمان انتقال خون در دوران جنگ تحمیلی و دیگر مقاطع کمتر دیده شده و امروز این سازمان به نقطه ای رسیده که با پیشرفته ترین کشورهای دنیا برابری می کند.

مصطفی جمالی مدیرعامل سازمان انتقال خون نیز گفت: سازمان بهداشت جهانی بر اساس عملکردها و ارزیابی ها، انتقال خون ایران را در حد استاندارد های کشورهای اروپایی و آمریکا معرفی کرده است.

در حاشیه این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز ملی اهدای خون برگزار شد، مرکز خونگیری بوکان در استان آذربایجان غربی و بافق در استان یزد با دستور معاون اول رئیس جمهور و بصورت ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسیدند.

در ادامه تندیس سفیر اهدای خون و حامی سازمان انتقال خون نیز به پاس همکاری و همراهی برای ترویج فرهنگ اهدای خون به مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول اهداء شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ