کد خبر: ۲۱۲۸۳۸
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۵/۱۰

چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل سراسری شد / در انتظار تصمیم بانک مرکزی و بورس
با موافقت هیات دولت:

چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل سراسری شد / در انتظار تصمیم بانک مرکزی و بورس

سخنگوی دولت پیرو گرمای بی‌سابقه هوا از موافقت دولت با تعطیلی سراسری چهارشنبه و پنج شنبه به‌ منظور حفظ سلامت شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی بهادری جهرمی در توییتر اعلام کرد: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

همچنین مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: فعلاً تصمیمی درخصوص تعطیلی بانک‌ها طی این تعطیلات گرفته نشده و بانک مرکزی به‌زودی در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد. در صورتی که بانک‌ها تعطیل باشند، بورس نیز تعطیل خواهد بود.

در این میان، امیر مهدی صبائی سخنگوی سازمان بورس نیز گفت: با توجه به اعلام تعطیلی سراسری به دلیل گرمای هوا در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد در مورد فعالیت بازار سرمایه برای فردا، موضوع بررسی و تا پایان امروز در این خصوص تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت دیروز گفته بود با پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای گرمای آخر هفته و احتمال درجه حرارت بیش از 40 درجه ، پیشنهاد تعطیلی به هیات دولت داده شد که این موضوع بسته به پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا آخر هفته برای مناطق مورد نیاز مشخص می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ