کد خبر: ۲۱۳۰۴۴
۰:۰ - ۱۴۰۲/۵/۱۹

تکذیب گرانی بنزین و تغییر رویه سهمیه بندی/ ابهام در تقسیم مساوی یارانه انرژی!
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم اعلام کرد:

تکذیب گرانی بنزین و تغییر رویه سهمیه بندی/ ابهام در تقسیم مساوی یارانه انرژی!

گرانی بنزین و تخصیص سهمیه به تمام مردم و به جای پلاک خودرو توسط سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم تکذیب و اعلام شد: دولت منظور از تقسیم مساوی یارانه های انرژی روشن نیست!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن زنگنه، مصوبه تعلق سهمیه بنزین به جای پلاک خودرو به کد ملی تمام شهروندان را تکذیب کرد و گفت: دولت در ماده 31 لایحه برنامه هفتم، خواهان تقسمیم مساوی یارانه های انرژی بین همه مردم شده اما جزییاتی نداده و منظور از این تقسیم مساوی را روشن نکرده است.

وی افزود: بند مرتبط با این موضوع مراعی گذاشته شده و دو جلسه با روسای مجلس و جمهور و هیات رئیسه کمیسیون تلفیق و کارشناسان مرکز پژوهش ها در مورد سیاست های ارزی و انرژی برگزار و به دلیل تعدد نظرات، مقرر شد طی روزهای آینده در خصوص حوزه انرژی از جمله صرفه جویی و حامل های انرژی تصمیم گیری شود.

زنگنه ادامه داد: بنابراین تا امروز طبق نظرات کمیته های تخصصی و کمیسیون تلفیق، افزایش قیمت بنزین به هیچ عنوان مطرح نبوده و در مورد تغییر سهمیه های تصمیم گیری نشده است. تخصیص یارانه بنزین به افراد هم از سال های 92 طرح شده و برخی نمایندگان نیز موافقند اما کمیسیون تصمیمی در این خصوص نداشته و تصویب آن هم بعید به نظر می رسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ