کد خبر: ۲۱۳۱۰۴
۰:۰ - ۱۴۰۲/۵/۲۲

واکنش اسرائیل به توافق ایران و آمریکا: هیچ توقفی در برنامه هسته‌ای نیست

واکنش اسرائیل به توافق ایران و آمریکا: هیچ توقفی در برنامه هسته‌ای نیست

اسرائیل در واکنش به توافق اخیر ایران و آمریکا اعلام کرد: هیچ توقفی در برنامه هسته‌ای ایران صورت نگرفته و تهران بدون دادن هیچ امتیازی با آمریکا به تفاهم رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، دفتر نخست وزیری اسرائیل در واکنش به توافق اخیر ایران و آمریکا برای آزاد سازی دارایی‌های ایران ، اعلام کرد: موضع اسرائیل کاملا مشخص و شفاف بوده و هر نوع فرایندی که نتواند زیرساخت‌های هسته‌ای ایران از از بین برده و بدون توقف برنامه هسته‌ای فقط پول و منابع مالی در اختیار ایران  قرار دهد، غیر قابل قبول است.

براساس این گزارش، شبکه 13 تلویزیون اسرائیل هم با اشاره به تکذیب کاهش روند فعالیت‌های هسته‌ای ایران، اعلام کرد: هیچ توقف و کندی در برنامه هسته‌ای ایران صورت نگرفته و این برنامه طبق روال معمول در حال جریان است. امریکا و ایران فرایند تدوین مفاد تفاهم نامه‌ای در رابطه با پرونده هسته‌ای را به شکلی خاموش آغاز کرده‌اند و اگرچه این توافق حقیقی محسوب نشده و نیازمند تصویب مجلس سنای آمریکا است اما صرف انجام آن پیشرفت به شمار می‌رود.

رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی ارتش هم گفت: ایران بدون دادن هیچ امتیازی با آمریکا به تفاهم رسید. آن هم در حالی که اسرائیل درگیر و سرگرم مسایل دیگر و اختلافات داخلی شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ