کد خبر: ۲۱۳۲۳۸
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۵/۲۵

همراه اول برترین غرفه نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۲۰۲۳ شد

همراه اول برترین غرفه نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۲۰۲۳ شد

با رأی هیات داوران رویداد الکامپ ۲۰۲۳، غرفه همراه اول به عنوان برترین غرفه این نمایشگاه بین‌المللی معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مراسم تجلیل از غرفه های برتر و تیم اجرایی الکامپ بیست و ششم سه شنبه 24 مرداد با حضور مدیران ارشد سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و تهران، نمایندگان شرکت های حاضر در این رویداد بین المللی و اصحاب رسانه برگزار شد.

صادق فرامرزی رییس کمیته اجرایی الکامپ بیست و ششم که از 4 تا 7 تیر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور فعالان عرصه فناوری برگزار شد، گفت: این دوره از برگزاری نمایشگاه پس از سه سال وقفه برگزار و با استقبال بیش از 100 هزار نفر بازدیدکننده مواجه شد.

وی ضمن ارائه گزارشی جامع از الکامپ 2023 که بیشتر ماهیت B2B و B2G داشت، افزود: با کمک وزارت ارتباطات میزبانی 50 هیات تجاری از کشورهای مختلف صورت گرفت که حاصل آن برگزاری 600 جلسه با شرکت های ایرانی بود.

همراه اول برترین غرفه الکامپ 1402

در این مراسم از غرفه های برتر حاضر در الکامپ 2023 تقدیر و به انتخاب هیات داوران، همراه اول به عنوان برترین غرفه حاضر در این رویداد بین المللی معرفی شد.

گروه همراه اول با شعار تجربه جهان دیجیتال، در الکامپ 2023 به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و خدمات دیجیتال در قالب 3 بخش اصلی شبکه و زیرساخت، راه حل های کسب و کاری و زندگی دیجیتال، پرداخت و روزانه در سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران، رونمایی های ویژه ای را برای بازدید کنندگان داشت.

همراه اول با در اختیار داشتن بیشترین سهم بازار مالی و ارتباطی در حوزه ارتباطات سیار ایران به عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال لقب گرفته که حضور آن در الکامپ 26 محدود به فضای نمایشگاهی نشد و به منظور اشتراک مساعی، شبکه سازی و هم افزایی تجربیات فن سالاران در حوزه های گوناگون ICT در بخش الکام تاکز با حضور و ارائه هایی ویژه به گفتمان سازی در حوزه های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمند سازی پرداخت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ