کد خبر: ۲۱۳۷۵۱
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۶/۱۳

زمزمه‌های استیضاح بایدن از سوی جمهوری خواهان کنگره آمریکا

زمزمه‌های استیضاح بایدن از سوی جمهوری خواهان کنگره آمریکا

نمایندگان حزب جمهوری‌خواه کنگره آمریکا بعد از پایان تعطیلات تابستانی قصد دارند روند استیضاح جو بایدن را به جریان اندازند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از یواس‌ای تودی، زمزمه استیضاح جو بایدن رئیس جمهور آمریکا توسط نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا حال و قبل از تعطیلات تابستانی نمایندگان شنیده می‌شد.

بر اساس این گزارش، اقدام برای شروع تحقیقات استیضاح در حالی صورت می‌گیرد که جمهوری‌خواهان در کمیته نظارت مجلس نمایندگان موضوع اثر معاملات تجاری خانواده بایدن را به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی مطرح کردند. کاخ سفید اتهامات جمهوری خواهان را رد و آن را کنایه بی اساس خواند.

نمایندگان محافظه‌کار کنگره از ماه‌های گذشته خواستار آغاز روند استیضاح بایدن بوده و این روند وقتی که جمهوری خواهان توانستند اکثریت صندلی های کنگره را بدست بیاورند، قوت گرفت.

کمیته نظارت مجلس نمایندگان کنگره آمریکا بارها ادعا کرده رئیس جمهور از معاملات تجاری هانتر بایدن اطلاع داشته است. کاخ سفید نیز ادعاهای جمهوری خواهان مجلس نمایندگان را رد کرد.

مک کارتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی شبکه فاکس نیوز گفت: مسئله استیضاح رئیس جمهور و کسب اطلاعات کامل درباره مسائل مربوط به کاخ سفید یک گام طبیعی و رو به جلو است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ