کد خبر: ۲۱۶۲۳۵
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۸/۱۱

نزدیک به ۲۰,۰۰۰ درصد بازدهی صندوق سهامی اکسیر فارابی

نزدیک به ۲۰,۰۰۰ درصد بازدهی صندوق سهامی اکسیر فارابی

صندوق یکم اکسیر فارابی از زمان تاسیس تاکنون بالغ بر ۲۰ هزار درصد بازدهی برای سرمایه‌‌گذاران به ارمغان آورده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صندوق یکم اکسیر فارابی، یکی از انواع صندوق‌های سهامی است که توانسته بازدهی بسیار خوبی را از ابتدای تاسیس برای سرمایه‌‌گذاران به ارمغان بیاورد. این صندوق تحت نظر سبدگردان فارابی فعالیت می‌کند.

کسب سود بدون دانش بورسی و صرف زمان

اگر زمان و دانش کافی برای سرمایه‌گذاری مستقیم در بازار سرمایه را ندارید اما به‌دنبال کسب سود بالا از این بازار هستید می‌توانید صندوق‌ سهامی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید. این صندوق‌ها توسط گروهی حرفه‌ای از خبره‌های بازار سرمایه مدیریت می‌شوند و نسبت به سرمایه‌گذاری مستقیم ریسک کمتری را برای شما به‌دنبال خواهند داشت.

در بین انواع مختلف صندوق‌ها، صندوق‌های سهامی نوعی از صندوق‎‌های بازار سرمایه هستند که در صورت مثبت بودن بازار، سود قابل ملاحظه‌ای را نصیب سهامداران خود کرده و چنانچه بازار منفی باشد از سرمایه افراد در مقابل زیانی که با خرید مستقیم سهام متحمل خواهند شد، محافظت می‌کنند. میزان بازدهی صندوق‌‌های سهامی، ثابت و قابل پیش‌بینی نیست و علت آن هم این است که عمده دارایی‌های این صندوق‌ها در بازار سهام سرمایه‌گذاری شده و سهم دارایی‌هایی نظیر اوراق مشارکت، سپرده‌های بانکی و… بسیار اندک است.

یکم اکسیر فارابی، بهترین صندوق برای سرمایه‌گذاری در بورس

با مقایسه بازدهی بازارهای مختلف مثل طلا، مسکن و… متوجه می‌شویم میزان بازدهی بورس چندین برابر این بازارها است و همین موضوع به جذابیت سرمایه‌گذاری در بازار سهام اضافه می‌کند. صندوق‌ها به ویژه صندوق‌های سهامی به‌ عنوان ابزاری مطمئن برای یک سرمایه‌گذاری مناسب و پرسود در بازار سرمایه شناخته می‌شوند.

در جدول زیر متوسط بازدهی  صندوق سهامی یکم اکسیر فارابی را در بازه‌های زمانی مختلف مشاهده می‌کنید.

با یک محاسبه ساده می‌توان فهمید اگر حدود ۱۴ سال پیش ۱۰ میلیون تومان از واحدهای این صندوق را خریداری کرده بودید در حال حاضر دارایی شما نزدیک به دو میلیارد تومان بود! جالب است بدانید این بازدهی در هیچ کدام از بازارهای سکه، مسکن و … قابل مشاهده نیست.

مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق یکم اکسیر فارابی

علاوه بر میزان بازدهی بالای صندوق یکم اکسیر فارابی، موارد زیر را می‌توان به عنوان مزایای سرمایه‌گذاری در این صندوق در نظر گرفت:

•    امکان سرمایه‌گذاری با پول کم
•    سهولت سرمایه گذاری
•    نقدشوندگی بالا، بدون صف خرید و فروش
•    بازدهی قابل‌توجه در بلندمدت
•    عدم نیاز به رصد مداوم بازار
•    مدیریت سرمایه توسط یک تیم حرفه‌ای و باتجربه

با هر مبلغی می‌توانید سرمایه‌گذاری کنید!

برای سرمایه‌گذاری در بسیاری از بازارهای دیگر مانند مسکن، دلار یا طلا، باید حتما از میزان قابل توجهی از سرمایه برخوردار باشید. به‌عنوان مثال نمی‌توان با سرمایه‌های خرد به بازار مسکن وارد شد یا سرمایه‌گذاری سودآوری در بازار طلا داشت. این در حالی است که افراد می‌توانند بعد از دریافت کد بورسی، با مبالغ بسیار پایین در صندوق یکم اکسیر فارابی به‌عنوان یک صندوق سهامی سرمایه‌گذاری کنند!

چگونه در صندوق سهامی اکسیر فارابی سرمایه‌گذاری کنیم؟

سرمایه‌گذاری در این صندوق اصلا کار سختی نیست و به راحتی می‌توانید با مراجعه به صفحه فارابی زون و انتخاب گزینه صندوق سهامی از منوی سمت راست، واحدهای صندوق یکم اکسیر را با قیمت صدور همان روز، خریداری کنید. پس از گذشت دو روز، میزان سرمایه‌گذاری شما در حساب کاربری نمایش داده خواهد شد.

البته پیش از صدور نیز شما می‌توانید در گردش حساب، اطلاعات واریزی مبلغ سرمایه‌گذاری شده را مشاهده کنید. چنانچه در مورد صندوق یا شیوه سرمایه‌گذاری در آن سوالی دارید، می‌توانید از مشاوره سرمایه گذاری استفاده کنید.

جمع بندی

صندوق سهامی یکم اکسیر فارابی با بازدهی بالای خود یعنی حدود ۲۰.۰۰۰ درصد از ابتدای تاسیس آن توانسته توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کند. این صندوق از نوع صدوری ابطالی بوده و به راحتی می‌توان واحدهای آن را خریداری کرد.

نکته مهم در مورد صندوق‌های سهامی این است که این صندوق‌ها در شرایط مثبت بازار، سود قابل ملاحظه‌ای را نصیب سهامداران خود کرده و چنانچه بازار منفی باشد از سرمایه افراد در مقابل زیانی که با خرید مستقیم سهام متحمل خواهند شد، محافظت می‌کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ