کد خبر: ۲۱۶۳۹۳
۰:۰ - ۱۴۰۲/۸/۱۷

برنامه افزایش سرمایه سنگین و ۲۵۵۰ و ۲۳۶ درصدی دو شرکت از محل جذاب

برنامه افزایش سرمایه سنگین و ۲۵۵۰ و ۲۳۶ درصدی دو شرکت از محل جذاب

دو شرکت سیمان خاش و بیمه دی، برنامه افزایش سرمایه سنگین و ۲۵۵۰ و ۲۳۶ درصدی از دو محل جذاب دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سیمان خاش که در زمره شرکت های کوچک و حاضر در بازار اول (تابلوی فرعی) بورس است ، برنامه افزایش سرمایه سنگین و ۲۵۵۰ درصدی از دو محل جذاب داد.

 براساس این گزارش، هیات مدیره "سخاش" گزارش توجیهی افزایش سرمایه از 20 به 530 میلیارد تومان داده که قرار است از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی دارایی ها (طبقه زمین ) و در صورت تایید حسابرس و مجوز سازمان، اعمال شود.

این تصمیم به منظور با هدف افزایش شفافیت صورت های مالی، گویاتر و بهینه تر شدن شاخص های مالی از جمله نسبت بدهی به دارایی و نسبت مالکانه،  بهبود ساختار مالی و افزایش توان رقابتی، گرفته شده است.

در ترکیب سهامداری سیمان خاش هم شرکت های فارس خوزستان با بیش از 43.8 درصد و گروه توسعه مالی مهرآیندگان و  سرمایه گذاری امید با 14 12 درصد حضور دارند.

همچنین شرکت فرابورسی بیمه دی در نظر دارد با افزایش سرمایه 236 درصدی ، سرمایه اسمی 595 میلیارد تومانی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی حال شده، سود انباشته و سایر اندوخته ها به 2 هزار میلیارد تومان برساند تا قادر به تقويت بنيه مالي، بهبود ساختار مالي براي نگهداري بيشتر سرمايه بيمه نامه ها، فراهم ساختن زمينه اخذ مجوز قبولي اتکايي و افزايش توان رقابتي باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ