کد خبر: ۲۱۶۴۲۸
۰:۰ - ۱۴۰۲/۸/۲۰

رونمایی
در نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک صورت گرفت:

رونمایی "الوند" از ۶ محصول جدید و هدف‌گذاری تکمیل سبد کالایی

شرکت کاشی الوند با رونمایی از ۶ محصول جدید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کاشی سرامیک، ۲۰۰ طرح از ۲ هزار طرح و رنگ جدید را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدامین کرمی نیا قائم‌ مقام مدیرعامل و معاون فروش و صادرات شرکت کاشی الوند از رونمایی ۶ محصول جدید در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت کاشی سرامیک و نمایش ۲۰۰ طرح از ۲ هزار طرح و رنگ جدید خبر داد.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین مزایای شرکت الوند، سبد کامل و متنوع محصولات است. "الوند" در این نمایشگاه برای اولین‌بار از محصولات استخری رونمایی کرد و محصولات پارکتی و پارکینگی با ضخامت ۱۴ میلی‌متر به‌عنوان محصول جدید معرفی شد.

نقطه قوت شرکت در نمایشگاه

این مقام مسئول ادامه داد: مهم‌ترین نقطه قوت کاشی الوند در نمایشگاه سال جاری تنوع محصولات و گسترش سبد کالایی است. این نمایشگاه باعث شد محصولات جدید به‌ نحو مطلوب به مصرف‌کنندگان و فعالان صنعت ساختمان معرفی شده و قابلیت رقابت با محصولات ایتالیایی و اسپانیایی به‌وضوح در این تولیدات مشاهده شود.

کرمی نیا تأکید کرد: این محصولات پیش‌تر در خطوط تولید شرکت کاشی الوند وجود نداشته و این شرکت به‌تازگی موفق به تولید و افزودن آن به سبد محصولات شده است.

رفع کاستی‌های محصولات

وی اضافه کرد: یکی از کاستی‌های شرکت در سال‌های گذشته نبود محصولات تیره‌رنگ با شدت رنگ بالا در سبد محصولات بود اما امروز کاشی الوند قابلیت تولید تمامی طرح‌ها را دارد. این شرکت امروز به نقطه‌ای رسیده‌ که می‌تواند مشابه هر طرحی در هر نقطه از دنیا را بدون هیچ محدودیتی تولید کند.

افزایش کیفیت همراه با کاهش ضخامت محصولات

معاون فروش و صادرات کاشی الوند با تأکید بر اینکه یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌ها تولید کاشی با ضخامت پایین است، گفت: نقطه قوت محصولات ۶۰ در ۱۲۰ پرسلان (که پرتیراژترین محصولات حال حاضر الوند هستند) و سایر محصولات تولیدی این است که علی‌رغم اینکه کیفیت و مقاومت محصول حفظ شده در عین‌ حال ضخامت آن‌ها کاهش یافته است. این اتفاق باعث صرفه‌جویی قابل تاملی در هزینه‌های حمل و نقل شده است.

 تولید ۲ هزار طرح و رنگ جدید در یک سال

کرمی نیا تأکید کرد: در یک سال گذشته بیش از ۲ هزار طرح و رنگ جدید در این شرکت تولید شده که در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک تنها ۲۰۰ طرح و رنگ به نمایش گذاشته شد. بسیاری از این طرح‌ها و رنگ‌ها باتکیه‌ بر توانمندی، مهندسان و نیروی انسانی فعال در کارخانه تولید و بسیاری از طرح‌های ایتالیایی و اسپانیایی با دانش و تلاش مضاعف به فرایند تولید کارخانه اضافه شده است. باتوجه‌به اینکه تمامی تجهیزات کارخانه محصول کشور ایتالیا است این قابلیت را در فرایند تولید ایجاد می‌کند که محصولی باکیفیت بسیار بالا و زیبایی بیشتر تولید شود.

افزایش فهرست مشتریان

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دستاورد بازاریابی و تبلیغاتی کاشی الوند در نمایشگاه سال جاری این صنعت، افزودن مشتریان جدید و بالقوه به شبکه مشتریان فعلی بود، ادامه داد: همچنین نمایندگان کنونی و فعالان صنعت کاشی و سرامیک هم‌زمان با بازدید از غرفه کاشی الوند جدیدترین محصولات را مشاهده کرده و بازخوردهای بسیار عالی از این محصولات دریافت شد. رنگ‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های محصولات جدید برای مشتریان فعلی و قبلی کاشی الوند دارای جذابیت بسیار بود.

پیگیری درخواست‌های نمایندگی

کرمی نیا با اشاره به اینکه حجم بازدید از غرفه کاشی الوند در نمایشگاه بسیار بالا بود، افزود: در میان آمد و شد بازدیدکنندگان به غرفه، مشتریان جدیدی آمادگی را برای همکاری با کاشی الوند اعلام کردند. بسیاری از مخاطبان با دیدن محصولات جدید و متنوع کاشی الوند درخواست نمایندگی داده و در این زمینه همکاری‌های لازم و سازنده‌ای صورت‌گرفته که پس از نمایشگاه از سوی دو طرف پیگیری خواهد شد.

از افرادی که امکان حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک نداشتند، دعوت می‌شود با مراجعه به سایت نمایشگاهی کاشی الوند، همراه تور مجازی الوند برای نمایشگاه کاشی و سرامیک باشند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 



 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ