کد خبر: ۲۱۶۸۷۷
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۹/۵

آخرین اقدامات برای عرضه اولیه زیرمجموعه
مدیرعامل گروه مالی شهر اعلام کرد:

آخرین اقدامات برای عرضه اولیه زیرمجموعه "شهر" و برنامه حمایت سهامدار عمده

مدیرعامل گروه مالی شهر با اشاره به آخرین اقدامات برای عرضه اولیه زیرمجموعه و پیش بینی زمان آن از برنامه حمایت سهامدار عمده از نماد "شهر" خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسماعیل درگاهی در خصوص جدیدترین برنامه‌های آتی گروه مالی شهر، گفت: یکی از راهکارهایی که به شفاف‌تر شدن پرتفوی غیربورسی و نزدیک شدن ارزش سهام به ارزش خالص دارایی‌ها (NAV) کمک خواهد کرد، پذیرش و عرضه سهام سرمایه‌گذاری شهر آتیه در فرابورس است. طبق وعده‌، عرضه اولیه شهر آتیه که یکی از مهمترین زیرمجموعه‌های گروه مالی است به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: این شرکت اطلاعات و صورت‌های مالی را در سامانه پذیرش فرابورس (فراسا) بارگذاری کرده و جلساتی هم با معاونت پذیرش فرابورس در خصوص پاسخ به سوالات و آمادگی برای حضور در جلسه رسمی هیات پذیرش برگزار کرده که به محض اعلام از سوی فرابورس در جلسه پذیرش شرکت خواهد کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به عملکرد مناسب و بهبود روند شفافیت و راهبری در سرمایه‌ گذاری شهر آتیه در صورت پذیرش موفقیت‌آمیز در فرابورس با هماهنگی مدیران بازار، پیش‌بینی می‌شود برنامه عرضه در سه ماهه چهارم سال جاری انجام شود.

درگاهی در خصوص برنامه بانک شهر برای حمایت از نماد "شهر" و سهامداران خرد و ایجاد اطمینان، توضیح داد: بانک شهر به عنوان سهامدار عمده گروه مالی در نظر دارد نماد "شهر" را با نرخ بازده مشخص برای یک سال آینده بیمه کند. به این منظور برنامه انتشار اوراق اختیار فروش تبعی در نماد "شهر" در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، مدارک و مستندات برای انتشار اوراق به معاونت مربوطه در بورس تهران ارائه شده و طبق آن بانک شهر به عنوان سهامدار عمده با ارائه تضامینی به بورس تهران، بازدهی حداقل 28 درصدی را برای نماد "شهر" در دوره یک ساله از اول آذر تضمین میکند. این اوراق از طریق سامانه معاملاتی بورس و توسط کارگزاری شهر به عنوان عامل عرضه با قیمت یک ریال عرضه خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» اصغر | ساعت ۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۹/۶
0
0
پاسخ
خریدم 250تومن شده 185 چرا از سهم حمایت نمیشه
» Majid | ساعت ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۹/۶
0
0
پاسخ
فکر کنم فراموش کردن که عرضه اولیه های سال ۹۹ دولت تدبیر و امید هنوز که هنوزه منفی هستند بعد از چهار سال .
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ