کد خبر: ۲۱۷۲۸۹
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۹/۱۹

عملکرد بانک بورسی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و صدرنشینی وام ازدواج
برای ۸ ماه سال ثبت شد:

عملکرد بانک بورسی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و صدرنشینی وام ازدواج

بانک پارسیان طی ۸‌ ماه سال بیش از ۴.۹ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های مختلف به متقاضیان پرداخت کرد که ۹۶ درصد تسهیلات تکلیفی بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک پارسیان طی 8‌ ماه سال جاری بیش از 4.9 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در بخش‌های ازدواج، فرزند آوری، اشتغال‌زایی، خودرو بنیاد شهید و امور ایثارگری، مسکن و درمان به متقاضیان از طریق صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان پرداخت کرد که 96 درصد تسهیلات تکلیفی بود.

بر اساس این گزارش این بانک از ابتدای سال تا پایان آبان به‌منظور اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 11.1 هزار فقره وام فرزند آوری به مبلغ 636 میلیارد تومان پرداخت کرد.

همچنین در راستای تحکیم بنیان خانواده و کمک به تشکیل آن و تسهیل ازدواج جوانان با پرداخت 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج، بیش از 10.1 هزار جوان ایرانی به خانه بخت فرستاده و فراتر از تکلیف قانونی اهداف بودجه این بخش تحقق یافت.

با توجه به اهمیت توسعه اشتغال‌زایی و کاهش نرخ بیکاری در روستاها و مناطق کم برخوردار و ایجاد اشتغال پایدار در بخش روستایی و عشایری این بانک بالغ‌ بر 16.5 هزار فقره تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت به مبلغ 1.7 هزار میلیارد تومان به مشمولان طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت ارائه شد.

بانک پارسیان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی و در جهت توانمند سازی افراد تحت پوشش کمیته امداد نیز در این مدت 1890 وام قرض‌الحسنه اشتغال بالغ‌ بر 242.8 میلیارد تومان به مددجویان پرداخت کرد. در راستای حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران هم 117 فقره وام خودرو به مبلغ 29.3 میلیارد تومان پرداخت شد.

تأمین نیازهای تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری، تعمیر/ودیعه مسکن و درمان نیازمندان نیز در دستور کار صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان بود که 4 هزار فقره تسهیلات به مبلغ 173.6 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت‌ شد.

بانک پارسیان با کمک به اقشار آسیب‌پذیر و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار بویژه در مناطق محروم و روستایی، نقش‌آفرینی مؤثری در راستای توسعه عدالت اجتماعی، ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی اقشار جامعه داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ