کد خبر: ۲۱۷۵۰۶
۰:۰ - ۱۴۰۲/۹/۲۸

توضیح بانک پارسیان درباره پرونده شکایت از گروه رستمی صفا و تحویل سه کارخانه

توضیح بانک پارسیان درباره پرونده شکایت از گروه رستمی صفا و تحویل سه کارخانه

بانک پارسیان در خصوص پرونده حقوقی شکایت از گروه رستمی صفا و تحویل سه کارخانه، دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک پارسیان در خصوص پرونده حقوقی گروه متعلق به رستمی صفا و تحویل سه کارخانه به بانک، دست به شفاف سازی زد.

بر اساس این گزارش، احتشام فلاح فر معاون مالی و امور مجامع "وپارس" در خصوص پرونده حقوقی گروه متعلق به رستمی صفا، اعلام کرد: سال ۹۴ بانک پارسیان به نمایندگی از طرف خود و سایر بانک‌ها شکایت کیفری به اتهام اخلال در نظام اقتصادی علیه گروه رستمی صفا را در مراجع قضایی مطرح و پس از بررسی‌ کارشناسان و جلسات متعدد، سرانجام بر اساس دادنامه صادره از شعبه ۲ دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی، حکم محکومیت متهمین به تحمل حبس و رد مال در ارتباط با برخی از اتهامات صادر و در سایر موارد پرونده مفتوح است.

در مرحله اجرای حکم با شناسایی و توقیف اموال، وصول محکوم به و اعاده منابع بانک در دستور کار قرار خواهد گرفت. به موازات پیگیری شکایت کنونی به دلیل انتقال برخی کارخانه‌ها به بانک پارسیان به نمایندگی از طرف بانک‌ها دعوی خلع ید مطرح شد که با صدور و اجرای حکم، سه کارخانه نورد و لوله صفا، نورد و پروفیل ساوه، سازه‌های فلزی و ماشین آلات صنعتی صفا به بانک تحویل و اداره و بهره‌برداری از کارخانه‌های فوق به شرکت تولید و توسعه صبح پارسیان صبا واگذار شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ