کد خبر: ۲۱۸۰۹۱
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸

مالکیت ۳۴.۲ درصدی

مالکیت ۳۴.۲ درصدی "غکورش" در شرکت سهامی خاص مستقیم شد

مالکیت ۳۴.۲ درصدی شرکت صنعت غذایی کورش در شرکت سهامی خاص دام و طیور کوروش از وضعیت غیرمستقیم به مستقیم تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنعت غذایی کورش از تبدیل مالکیت 34.2 درصدی در شرکت سهامی خاص دام و طیور کوروش از غیر مستقیم به مستقیم خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای سه شنبه شد.

بر اساس این گزارش، "غکورش" اعلام کرد: این شرکت طبق مصوبه هیأت مدیره 17 دی برای تغییر مالکیت 34.2 درصدی در شرکت سهامی خاص دام و طیور کوروش از سهامداری غیر مستقیم (از طریق شرکت گسترش ماکیان سبز- سهامی خاص) به مستقیم اقدام کرد. نقل و انتقال و آثار ناشی در منافع سهامداران شرکت صنعت غذایی کورش بشرح ذیل است:

شرکت صنعت غذایی کورش مالک 34.2 درصد از سهام شرکت گستر ماکیان سبز و این شرکت نیز 100 درصد سهام دام و طیور کوروش را دارا است. طبق مصوبه هیأت مدیره مقرر شد مالکیت 34.2 درصد سهام شرکت دام و طیور کوروش بطور مستقیم و به ارزش دفتری به صنعت غذایی کورش منتقل شود.

با توجه اینکه ارزش دفتری 34.2 درصد سهام شرکت گسترش ماکیان سبز و دام و طیور کوروش 343 میلیون و 68.6 میلیارد تومان است در صورت انتقال سهام باید 68.6 میلیارد تومان به انتقال دهنده پرداخت شود که با توجه به مطالبات از شرکت گسترش ماکیان سبز، مبلغ فوق از این محل تسویه خواهد شد. با توجه به توضیحات این نقل و انتقال فاقد هرگونه آثار سود و زیانی است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ