کد خبر: ۲۲۰۵۱۰
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۳

کاهش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فروش دو محصول پالایشگاه شیراز
در پی دستورالعمل جدید وزارت نفت رخ داد:

کاهش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فروش دو محصول پالایشگاه شیراز

فروش ۹ ماهه دو محصول بنزین و گاز مایع پالایشگاه شیراز به دلیل دستورالعمل جدید وزارت نفت با کاهش ۹۸۶.۳ و ۳۲.۱ میلیارد تومانی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پالایشگاه شیراز هم از اثر دستورالعمل جدید وزارت نفت بر درآمدها و کاهش 986.3 و 32.1 میلیارد تومانی فروش 9 ماهه بنزین با اکتان 87 و گاز مایع نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد و در جریان معاملات امروز با افت 3.7 درصدی قیمت سهام روبرو شد.

بر اساس این گزارش، "شراز" اطلاعات مقایسه‌ای در راستای ابلاغ دستورالعمل ۲۳ دی قیمت گذاری خوراک و فرآورده‌های اصلی را ارائه کرد.

تا تاریخ تهیه این نامه نرخ مربوط به خوراک و فرآورده‌های نفتی و نرخ تسعیر ارز از ابتدای سال از سوی مراجع ذی‌ربط ابلاغ نشده و محاسبات بر اساس نرخ‌ های گزارش شده در نشریه پلتس انجام شده است. بنابراین در صورت ابلاغ و تغییر در نرخ‌ها امکان تغییر در محاسبات وجود دارد.

دستورالعمل جدید بر مبلغ فروش فرآورده بنزین و گاز مایع این شرکت اثر داشت. در خصوص فرآورده گاز مایع به دلیل عدم دسترسی به نرخ‌های CP عربستان که در دستورالعمل جدید اشاره شده( طبق دستورالعمل سال ۱۴۰۱) نرخ‌های پروپان و بوتان مندرج در نشریه پلتس لحاظ شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ