کد خبر: ۲۲۰۶۹۷
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۲۵ درصدی اعلام شد + مشخصات

زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۲۵ درصدی اعلام شد + مشخصات

شرکت ۴۰ میلیارد تومانی نشاسته و گلوگز آردینه، شنبه و یکشنبه آینده معارفه می شود تا با عرضه اولیه ۲۵ درصد از سهام در آینده نزدیک وارد بازار سرمایه شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جلسه معارفه شرکت نشاسته و گلوگز آردینه با نماد "آردینه" ساعت 11:30 روزهای شنبه و یکشنبه 14 و 15 بهمن از طریق www.wachartv.com بصورت زنده پخش خواهد شد. متقاضیان می توانند سوالات را تا ساعت 16 شنبه از طریق سامانه مختص عرضه های اولیه در تارنمای رسمی شرکت فرابورس به نشانی www.ifb.ir ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، شرکت نشاسته آردینه 21 دی سال 76 به صورت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی اصفهان به ثبت رسید و با ظرفیت اسمی 10 هزار تن نشاسته، 35 هزار تن گلوکز و 1500 تن گلوتن شروع به بهره‌برداری کرد. نام شرکت سال 99 به نشاسته و گلوکز آردینه تغییر یافت.

شرکت از سال 76 فعالیت را در جهت بکارگیری مدرن‌ترین و مجهزترین ماشین آلات تولید نشاسته گلوتن و گلوکز از کشورهای اروپایی آغاز کرد و در این صنعت مدرن اکنون دارای تجهیزات پیشرفته کنترل کیفیت و قادر به ساخت نشاسته فوق تصفیه، گلوتن، گلوکز فوق تصفیه اسیدی و آنزیمی و دکستروز مایع در شرایط کاملاً بهداشتی است.

فرآورده‌های این شرکت منطبق بر استانداردهای ملی و بین‌المللی، جایگاه ویژه‌ای در صنایع غذایی خصوصاً فرآورده‌های گوشتی( سوسیس، کالباس، همبرگر) ماکارونی، شیرینی و شکلات، تافی، گز ،سوهان ،حلوا شکری، مربا، بستنی، آدامس و غیره را دارا است.

سرمایه شرکت با 127 نیروی انسانی در بدو تاسیس 100 هزار تومان بوده که طی چند مرحله افزایش سرمایه به 40 میلیارد تومان رسیده است. شرکت در سال جاری اقدام به افزایش سرمایه از محل سود انباشته 200 میلیارد تومانی خواهد کرد.

حسین و سعید امینی، مسعود و مهدی امینی هرندی هر کدام 22.7 درصد سهام، مائده امینی هرندی 7.92 درصد سهام و شرکت آران سرمایه خاورمیانه یک درصد سهام را در اختیار دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ