کد خبر: ۲۲۰۷۱۳
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰

عرضه اولیه گروه مالی کیان در انتظار تایید بورس و برنامه افزایش سقف فارما کیان
مدیرعامل به بورس پرس اعلام کرد:

عرضه اولیه گروه مالی کیان در انتظار تایید بورس و برنامه افزایش سقف فارما کیان

مدیرعامل گروه مالی کیان از برنامه افزایش سقف صندوق بخشی فارما کیان تا ۱۰۰۰ میلیارد تومان و آمادگی کامل برای عرضه اولیه سهام در صورت اعلام بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مونا حاج علی اصغر درخصوص برنامه افزایش سقف مجدد صندوق بخشی "فارما کیان" با توجه به استقبال سرمایه گذاران به بورس پرس، گفت: علاوه بر هماهنگی برای دریافت مجوز افزایش سقف صندوق از 200 به 400 میلیارد تومان از سازمان بورس، پس از گذشت زمان کوتاهی اقدامات لازم برای اخذ مجوز افزایش سقف مجدد تا 1000 میلیارد تومان از نهاد ناظر انجام خواهد شد تا صنعت دارو جای خود را با این صندوق در پرتفوی شرکت ها و سبدها باز کند.

وی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر دلیل عدم عرضه اولیه سهام گروه مالی کیان با گذشت چند ماه از انتشار گزارش ارزش گذاری و معارفه آنلاین، توضیح داد: این موضوع از طریق شرکت بورس در حال پیگیری است اما هنوز جمع بندی نهایی انجام نشده است. مستندات شرکت کامل بوده و علاوه بر وابستگی به شرایط بازار بحث زمان بندی عرضه ها نیز در بورس مطرح است.

حاج علی اضغر ادامه داد: به هر حال گروه مالی کیان برای عرضه اولیه سهام در بازار دوم معاملات بورس آمادگی کامل دارد. میزان عرضه سهام در امیدنامه 15 درصد اعلام شده که تعیین درصد نهایی از سوی شرکت بورس در اطلاعیه مشخص خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ