کد خبر: ۲۲۰۸۱۹
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶

افزایش سرمایه ۱۹ تا ۱۴۱ درصدی سه زیرمجموعه هلدینگ شیر و ۴ شرکت دیگر
از آورده نقدی و سود انباشته اعلام شد:

افزایش سرمایه ۱۹ تا ۱۴۱ درصدی سه زیرمجموعه هلدینگ شیر و ۴ شرکت دیگر

سه زیرمجموعه هلدینگ شیر و چهار شرکت دیگر از برنامه افزایش سرمایه ۱۹ تا ۱۴۱ درصدی از دو محل آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های مس افق کرمان، پگاه اصفهان، پگاه خراسان، صنعتی بهشهر، پگاه آذربایجان شرقی، الکتریک خودرو شرق و پاکسان به ترتیب از برنامه افزایش سرمایه 49، 86، 38، 19، 141، 114 و 33 درصدی از دو محل آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.

بر اساس این گزارش، "فافق" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 470 به 700 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از دو محل آورده نقدی سهامداران و سود انباشته به منظور بهبود ساختار مالی، حفظ و افزایش عملیات جاری، توسعه فعالیت های جدید در شرکت اصلی و زیر مجموعه ها، مشارکت در افزایش سرمایه جهت انجام پروژه های در جریان توسعه و خرید تجهیزات و ماشین آلات اعمال خواهد شد.

"غشصفا" درصدد است سرمایه فعلی را از 115.6 به 214.5 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه، توسعه طرح ها و جلوگیری از خروج نقدینگی شود.

همچنین "غشان" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 171.8 به 236.3 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور  اصلاح ساختار مالی، استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه و جلوگیری از خروج نقدینگی اعمال خواهد شد.

"غبشهر" درصدد است سرمایه فعلی را از 2.9 به 3.5 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال خواهد شد تا صرف اصلاح ساختار سرمایه، جلوگیری از خروج نقدینگی، سرمایه گذاری مجدد در شرکت فرعی و بهره مندی از معافیت های مالیاتی شود.

"غپاذر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 29 به 70 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

"خشرق" نیز درصدد است سرمایه فعلی را از 113.2 به 242.7 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور  افزایش در ظرفیت تولید محصول خودروی دنا و استفاده از مشوق مالیاتی قانون بودجه صرف خواهد شد.

در این میان، "شپاکسا" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 922.1 میلیارد به 1.2 هزار میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ