کد خبر: ۲۲۱۵۴۷
۰:۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

برنامه های
در نشست تخصصی مدیران با نهادهای مالی اعلام شد:

برنامه های "کگل" برای عرضه اولیه، افزایش سرمایه، تامین سوخت و...+ جداول

نشست تخصصی مدیران گل گهر و شرکتهای زیرمجموعه با نهادهای مالی بازارسرمایه با اعلام برنامه هایی چون حضور در بین ۵۰ شرکت برتر دنیا، پذیرش و عرضه اولیه، افزایش سرمایه، تامین سوخت و... برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نشست تخصصی مدیران گل گهر و شرکت های زیرمجموعه با نهادهای مالی بازار سرمایه با محوریت و برنامه ریزی بورس 24 در هتل اسپیناس برگزار شد تا مدیران ششمین شرکت بزرگ بورس ( از لحاظ ارزش روز بازار ) به همراه سهامداران حقیقی و حقوقی مطلع از آخرین تحولات و برنامه ها به بهبود آینده و حضور در جایگاه واقعی سهم امیدوار باشند.

براساس این گزارش، بعد از ارایه دو تحلیل جامع از چشم انداز فولاد و سنگ آهن جهان و ایران تا سال ۲۰۵۰ و تحلیل بنیادی "کگل" و سپس توضیحات مدیران حاضر، نکاتی مانند برنامه حضور در بین 50 شرکت برتر دنیا از طریق 70 طرح توسعه برای تولید سنگ آهن و کنسانتره، تبدیل شدن به هلدینک اقتصادی، کاهش حق انتفاع معدن از 5 درصد قیمت شمش به 55 درصد قیمت کلوخه و معادل 4.2 درصد نرخ شمش فولاد خوزستان و... اعلام شد.

در بخش پرسش و پاسخ هم درباره مسائلی چون آخرین وضعیت احداث نیروگاه، آبرسانی از خلیج فارس و کسب درآمد از محل فروش آب به شرکت های متقاضی، نرخ تسعیر ارز 42 هزار تومانی و درآمد 84 میلیون یورویی از محل صادرات و صرف عمده این رقم برای تامین تجهیزات و قطعات، عرضه اولیه سهام یکی از دو شرکت سرمایه گذاری گل گهر و توسعه آهن و فولاد در سال آینده، شناسایی بازارهای جدید، نقش سیاست های دولت و عرضه و تقاضا و قیمت های جهانی در کاهش حاشیه سود "کگل"، تکمیل زنجیره و عرضه محصولات، صرف هزینه سنگین برای حق انتقاع، افزایش سرمایه 5 هزار میلیارد تومانی، ذخیره سازی گاز و تامین سوخت تا سال آینده از طریق مذاکرات سهامدار عمده ( سرمایه گذاری امید)، آینده مثبت شرکت و افزایش سود در سال آینده به دلیل افزایش تقاضا و بهره برداری از طرح های توسعه در حال اجرا در 30 زیرمجموعه، هزینه 440 میلیارد تومانی باشگاهداری، کشف دخایر جدید و... مطرح شد.

انتهای پیام 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ