کد خبر: ۲۲۲۳۳۹
۰:۱ - ۱۴۰۳/۱/۲۵

بایدن: حمله ایران بزودی رخ خواهد داد اما بهتر است تهران کاری نکند

بایدن: حمله ایران بزودی رخ خواهد داد اما بهتر است تهران کاری نکند

رئیس جمهور آمریکا با اعلام اینکه ایران به اسرائیل حمله خواهد کرد اما موفق نخواهد شد به تهران پیام داد، کاری انجام نشود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جو بایدن در آخرین موضع گیری در مورد احتمال حمله ایران به اسرائیل، اعلام کرد: آمریکا متعهد به امنیت اسرائیل و کمک به دفاع است. ارزیابی این است که ایران به اسرائیل حمله خواهد کرد اما موفق نخواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال چه پیامی به تهران دارد، گفت: بهتر کاری انجام ندهند. برنامه ایی برای افشای اطلاعات محرمانه نیست اما انتظار این است که پاسخ ایران به حمله اسرائیل بزودی زود رخ خواهد داد.

براساس این گزارش، روزنامه فایننشال تایمز نیز از قول چند مقام آگاه، اعلام کرد: تهران به متحدان و کشورهای غربی اعلام کرده که واکنش ها  حساب‌ شده و با هدف جلوگیری از درگیری همه جانبه در منطقه خواهد بود. 

آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا هم با همتایان ترکیه، چین و عربستان صحبت کرده تا اعلام کند این تشدید تنش به نفع هیچکس نیست و آنها باید از ایران بخواهند تنش ها را تشدید نکند.

دفتر نخست وزیر اسرائیل نیز در جلسه توجیهی با پیش‌بینی احتمال حمله ایران و نیاز به آمادگی برای سناریوهای مختلف غیرنظامی به مدیران کل وزارتخانه‌های این رژیم اعلام خطر حمله واقعی و لزوم آمادگی برای همه احتمالات کرده است.

انتهای پیام



 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۱/۲۵
0
0
پاسخ
آمریکا می گوید به اسرائیل به دفاع از خود کمک می کند! خب پس باید روی حرفش بایستد .
من این وسط نگران خوی وحشی و درنده نتانیاهو هستم که حتی کشته شدن سربازان اسرائیلی در غزه برایش مهم نیست چه برسد به کشتار همه جانبه فلسطینیان غزه. گویا نتانیاهو تا برای خود و حزبش به هر قیمتی که شده دستاوردی دست و پا نکند به جنگ و درگیری خاتمه نخواهد داد ,اگر ایران به اسرائیل پاسخ دهد ویرانی در اسرائیل توسط حمله ایران نتانیاهو را هار تر می کند و راه خود را برای کشتار همه جانبه در غزه باز می بیند ... ,من پیشنهاد می کنم برنامه زیر پیاده شود :
در پیامی اعلام شود که :
در طوفان الاقصی سیاست ایران عدم دخالت مستقیم و تنها حمایت معنوی از مردم غزه بود ,مردمی که به دلیل ظلم و ستم و محاصره اسرائیل دست به چنین اقدامی زدند در این میان رژیم متجاوز صهیونیستی اقدام به حمله به سفارت ایران کرد که در عرف بین الملل حمله به خاک ایران به حساب می آید این اقدام اسرائیل اعلام جنگ به ایران تلقی شده از این رو ایران قصد دارد که به درخواست کمک نظامی دولت قانونی مردم غزه
بر علیه متجاوزین صهیونیستی پاسخ مثبت بدهد و مردم غزه را در اخراج متجاوز صهیونیستی از خاک غزه یاری رساند از این رو به دولت اسرائیل هشدار داده می شود که از خاک غزه خارج شود در غیر این صورت تجمع نظامیان و عدوات جنگی آن که درون خاک غزه باشد به عنوان هدفی مشروح توسط ایران مورد حمله قرار خواهد گرفت و در این مسیر هر سامانه دفاعی موشکی که مانع از حملات نظامی ایران به هدف کمک به مردم غزه شود منهدم خواهد شد .
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ