کد خبر: ۲۲۲۷۷۸
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۲/۱۰

تجهیز معادن به خطوط با محصولات ریلی ذوب آهن با جدیت دنبال می‌شود
وزیر صنعت:

تجهیز معادن به خطوط با محصولات ریلی ذوب آهن با جدیت دنبال می‌شود

وزیر صنعت گفت: تجهیز معادن به خطوط با ریل ذوب آهن به منظور انتقال مواد اولیه به کارخانه ها با جدیت دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، ایران اکسپو ۸ اردیبهشت با سخنرانی رئیس جمهور و با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت و جمعی از مسئولان و نمایندگان کشورهای خارجی در محل نمایشگاه ‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، عباس علی آبادی وزیر صنعت در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: کشورهای همسایه به لحاظ معدنی بسیار غنی هستند و با توجه به بُعد مسافت کمتر نسبت به سایر کشورها، می توان مواد اولیه را از کشورهایی مانند افغانستان و … تامین کرد که در کاهش قیمت تمام شده فولادی ها اثرگذار است.

وی افزود: تجهیز معادن به خطوط ریلی به منظور انتقال مواد اولیه به کارخانه ها نیز موثر است و این رویکرد با جدیت تمام دنبال می شود و ریل مورد نیاز آن هم در داخل تامین می شود.

شرکت ذوب آهن دارای مدال صادرات برنامه های ویژه ای را برای توسعه صادرات دنبال می کند. تداوم رشد صادرات، افزایش تعداد بازارهای هدف صادراتی، افزایش صادرات محصولات فولادی به کشورهای منطقه، آفریقایی، آسیای جنوب شرقی، حفظ کیفیت برتر محصولات، برگشت بالغ بر ۱۰۰ درصد ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی، ثبت جهانی برند و لوگوی ذوب آهن ESCO ،ZOBESCO.

همچنین گواهینامه CARES به منظور صادرات میلگرد آجدار به کشورهای منطقه بریتانیا و حوزه خلیج فارس، گواهینامه همولوگیشن به منظور صادرات میلگرد آجدار به آلمان و گواهینامه CE Marketing به منظور صادرات محصول تیرآهن به کشورهای عضو اتحادیه اروپا تمدید شد. این شرکت تا کنون هفت بار صادرکننده نمونه ملی و در سال ۹۳ نیز صادرکننده ممتاز بود. صادرات به بیش از ۲۵ کشور جهان با وجود تحریم ها از جمله موفقیت های ذوب آهن در بخش صادرات بشمار می رود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ