کد خبر: ۲۲۲۷۹۱
۰:۰ - ۱۴۰۳/۲/۱۱

مجوز افزایش سرمایه ۴۵۰، ۱۰۰، ۲۴ و ۵ درصدی چهار شرکت فرابورسی صادر شد
از دو محل:

مجوز افزایش سرمایه ۴۵۰، ۱۰۰، ۲۴ و ۵ درصدی چهار شرکت فرابورسی صادر شد

چهار شرکت فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۴۵۰، ۱۰۰، ۲۴ و ۵ درصدی را از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چهار شرکت سرمایه گذاری جامی، مادیران، خمیر مایه رضوی و مدیریت انرژی امید تابان هور به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 100، 24، 450 و 5 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "وجامی" سرمایه فعلی را از 250 به 500 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی، انجام سرمایه گذاری جدید و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر صرف می شود.

سرمایه فعلی "مادیرا" از 1.8 به 2.3 هزار میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر صرف می شود.

"غمایه" سرمایه فعلی را از 24 به 132 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

سرمایه فعلی "وهور" نیز از 7.6 به 8 هزار میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای سرمایه گذاری در شرکت فرعی مولد نیروگاهی گوهر سیرجان و تامین سرمایه در گردش صرف می شود.

مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 8 به 9.5 هزار میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت 2 سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از أخذ مجوز سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۲/۱۲
0
0
پاسخ
واقعا بورس ما با تمام کشوها فرق می کند ، مثلا سهم تایرا را یک سال پیش گرفتیم . با این همه خبرهای خوش و فوروش با ۴۰ در درصد افزایش نسبت به سال قبل ، قیمت سهم تراکتور نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد هم ارزان شده و احتساب ۵۰ درصد تورم در واقع ارزش سهم یعنی ۸۰ درصد ضرر .آخه بخور بخور چقدر .
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ