کد خبر: ۲۲۲۸۱۵
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۲/۱۱

آمادگی بانک صادرات برای توسعه همکاری و افزایش تولید محصولات صنعت خودرو
مدیرعامل اعلام کرد:

آمادگی بانک صادرات برای توسعه همکاری و افزایش تولید محصولات صنعت خودرو

مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به توانمندی‌ها برای توسعه همکاری و تحقق اهداف شعار سال و کمک به تعمیق داخلی‌سازی و افزایش تولید محصولات صنعت خودرو اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ​محسن سیفی مدیرعامل بانک صادرات در نشست‌هایی جداگانه با مدیران عامل و مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ برای استفاده از تجربیات تخصصی این بانک در تأمین مالی صنعت خودرو به هم‌اندیشی پرداخت.

بر اساس این گزارش، محسن سیفی در دیدار با محمدحسن محمد‌زاده مدیرعامل شرکت ایران‌ خودرو دیزل و علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران‌ خودرو، ضمن تشریح توانمندی‌های بانک صادرات در زمینه تجربه همکاری و شیوه‌های تخصصی تأمین مالی صنعت خودرو برای توسعه همکاری و تحقق اهداف منویات رهبری در جهش تولید با مشارکت مردم و کمک به تعمیق داخلی‌سازی و افزایش تولید محصولات این شرکت‌ها اعلام آمادگی کرد.

وی توسعه همکاری، تسریع و تسهیل ارائه خدمات مالی نقدی و غیرنقدی و تجربیات ویژه و الگوی موفق بانک برای حل مشکلات تأمین مالی زنجیره تأمین سایر خودروسازان و قطعه‌سازان در بانک صادرات را تشریح و تبیین و کمک به تولید با استفاده از ظرفیت‌های شعب داخلی و خارجی بانک را مورد تاکید قرار داد.

سیفی افزود: بانک صادرات به عنوان یکی از بانک‌های اصلی از سال‌های گذشته در کنار خودروسازان بوده و اکثر خودروسازان با بانک صادرات تعامل مناسبی داشته و دارند. بدنه کارشناسی و ارکان بانک، تجربه و شناخت دقیقی از شرایط فعالیت خودروسازان دارند. در بخش‌های اعتباری و طرح و برنامه بانک برای طراحی محصولات ویژه، تجربه‌های موفقی وجود دارد و این شناخت موجب می‌شود سرعت و کیفیت ارائه خدمات مالی و بانکی به این صنعت روز به روز بهتر شود.

محمدحسن محمد‌زاده مدیرعامل ایران‌ خودرو دیزل هم در این دیدار با استقبال از توسعه همکاری با بانک صادرات و ارائه اهداف و برنامه‌ها در سال جاری به تعدد شرکت‌های زیرمجموعه اشاره کرد و گفت: استفاده از این شرکت‌ها عمق داخلی‌سازی ایران‌ خودرو دیزل را افزایش داده و از این رو میزان ارزبری شرکت نسبت به سایر خودروسازان کمتر است.

وی افزود: تنوع محصولات ایران خودرو دیزل از جمله ون، انواع اتوبوس، انواع کشنده، کمپرسی و باری و از جمله بزرگترین سالن تولید اتوبوس خاورمیانه در این شرکت وجود دارد. فروش اتوبوس برقی داخلی شهری به شهرداری برخی کلان‌شهرها و فروش 1000 دستگاه اتوبوس دیزلی به شهرداری‌ها صورت گرفته و تولید و رفع نیازهای مختلف به این محصولات باید تداوم داشته باشد.

همچنین علیمردان عظیمی مدیرعامل ایران خودرو از همکاری بانک صادرات طی سال‌های اخیر قدردانی کرد و گفت: بانک‌ها به ویژه بانک صادرات با وجود محدودیت‌های فراوان، کمک‌های بزرگی و بسیار ارزشمندی به صنعت خودرو کرده‌اند. به طوری که اگر این کمک‌ها نباشد، امکان کسب موفقیت‌های بیشتر در این صنعت وجود ندارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ