کد خبر: ۲۲۲۹۴۴
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۲/۱۸

پیش‌بینی تداوم آسمان بارانی در اکثر استان ها و وضعیت چند روز آینده
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

پیش‌بینی تداوم آسمان بارانی در اکثر استان ها و وضعیت چند روز آینده

سازمان هواشناسی با اعلام تداوم آسمان بارانی در اکثر استان ها و خروج سامانه بارشی در اواخر وقت پنچ شنبه، وضعیت چند روز آینده را پیش‌بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام سازمان هواشناسی، امروزبا تداوم فعالیت سامانه بارشی، وضعیت استان های شمال‌ غرب، غرب، سواحل دریای خزر، شمال‌ شرق و دامنه‌های جنوبی البرز همراه با ابر، باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط مرکز، شرق و دامنه و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، باران پراکنده و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، فردا هم این شرایط برای ساکنین شهرها و استان های شمال‌غرب، سواحل شمالی، شمال‌شرق و ارتفاعات البرز تکرار می شود و آسمان جنوب، شرق و جنوب‌شرق نیز با افزایش ابر، وزش باد شدید و رگبار پراکنده مواجه خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود شدت بارش ها در گیلان، اردبیل و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی باشد.

پنجشنبه از شدت بارش ها در استان‌های واقع در شمال‌ غرب کاسته می‌شود و در سواحل دریای خزر، شمال‌ شرق، دامنه و ارتفاعات جنوبی البرز و استان‌ های البرز، تهران و سمنان هم رگبار، رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. شدت بارش‌های  این روز هم مربوط به مازندران و خراسان رضوی است.

همچنین وزش باد شدید در شرق و جنوب‌شرق همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده و اواخر وقت هم سامانه بارشی از شرق ایران خارج می‌شود.

بنابراین جمعه و شنبه آینده اغلب مناطق ایران به جز شمال آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان و ارتفاعات مازندران، شاهد جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما خواهند بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ