کد خبر: ۲۲۲۹۸۴
۰:۰ - ۱۴۰۳/۲/۲۲

معرفی ۱۰ کشور فعال در بازار رمز ارز/ ایرانی ها با ۱۲ میلیون نفر در رده چهارم

معرفی ۱۰ کشور فعال در بازار رمز ارز/ ایرانی ها با ۱۲ میلیون نفر در رده چهارم

بازار کرپپتو در میان ۱۰ کشور اول جهان محبوبیت و معاملات بیشتری دارد و ایرانی ها با ۱۲ میلیون نفر در رده چهارم بازار رمز ارز ایستاده اند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین آمارها از محبوبیت بازار کریپتو در جهان حکایت از آن دارد که مردمان سه کشور امارات، ویتنام و آمریکا با ۳۰.۴، ۲۱.۲ و ۱۵.۶ درصد به انواه رمز ارز توجه بیشتری کرده و در رتبه های اول تا سوم قرار گرفته اند.

براساس این گزارش، ایرانی ها با ۱۳.۵ درصد و حضور ۱۲ میلیون نفری در رده چهارم ایستاده و نشان داده اند فعالیت گسترده ایی در این بازار دارند و با اهدافی مانند جلوگیری از ریزش ارزش پول، کسب بازدهی بیشتر از بازارهای داخلی، سهلوت در معاملات داخلی و خارجی و انتقال پول به دیگر کشورها به این بازار جذب شده اند.

در ادامه هم کشورهای فیلیپین، برزیل، عربستان، سنگاپور، اوکراین و ونزوئلا با بیش از  ۱۳ تا ۱۰ درصد در میان ده کشور اول قرار گرفته اند.

هر چند حدود 15 درصد از اقتصاد دنیا مربوط به بخش دیجیتال است اما سهم بعضی کشورهای پیشرفته تا 30-35 درصد هم رسیده و آمریکا با 15.5 درصد از تولید ناخالص داخلی 25.5 هزار میلیارد دلاری حدود 4.3 هزار میلیارد دلار در اقتصاد دیجیتال سرمایه گذاری کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ