کد خبر: ۲۲۳۸۴۵
۰:۰ - ۱۴۰۳/۳/۲۷

مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰، ۱۱۲، ۱۰۱ و ۱۰۰ درصدی چهار شرکت صادر شد
از سه محل:

مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰، ۱۱۲، ۱۰۱ و ۱۰۰ درصدی چهار شرکت صادر شد

چهار شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۱۰۱، ۲۰۰، ۱۰۰ و ۱۱۲ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چهار شرکت بیمه اتکایی سامان، سرمایه گذاری غدیر، حفاری شمال و سیمان دشتستان به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 101، 200، 100 و 112 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و اماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

بر اساس این گزارش، "اتکاسا" سرمایه فعلی را از 250 به 502.7 میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

همچنین سرمایه فعلی "وغدیر" از 7.2 به 21.6 هزار میلیارد تومان می رسد. 8.3 هزار میلیارد تومان از افزایش سرمایه این هلدینگ بورسی از محل سود انباشته و 6 هزار میلیارد تومان دیگر از محل اندوخته برای جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایۀ شرکت‌های سرمایه‌پذیر صرف می شود.

"حفاری" نیز سرمایه فعلی را از 900 میلیارد به 1.8 هزار میلیارد تومان می رساند. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد اعمال می شود.

در این میان، سرمایه فعلی "سدشت" از 118 به 250 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ