کد خبر: ۳۱۱۰۲
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۴/۱

شرکت مشترک ایران خودرو - پژو رسما
از امروز و با امضا صورت جلسه مجمع موسسین:

شرکت مشترک ایران خودرو - پژو رسما" و با ۱۷ قرارداد فرعی آغاز بکار کرد

شرکت مشترک ایران خودرو - پژو بنام "ایکاپ" با معرفی اعضای هیات مدیره و ۱۷ قرارداد فرعی و در حضور وزیر صنعت رسما" آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی با سفر بهمن سال گذشته رئیس جمهور به فرانسه کلیات همکاری های دو کشور در حوزه های مختلفی از جمله خودرو آغاز شده بود که بعد از ماه ها، شرکت مشترک ایران خودرو - پژو بنام "ایکاپ" با معرفی اعضای هیات مدیره و 17قرارداد فرعی و در حضور وزیر صنعت رسمت" آغاز بکار کرد.  

بر اساس این گزارش، هیاتی از مدیران گروه پژو سیتروئن برای امضای قرارداد نهائی به ایران سفر کرده اند و با برگزاری مجمع امروز موسسین شرکت مشترک، صورت جلسه تشکیل این شرکت توسط هاشم یکه زارع و قائم مقام مدیرعامل پژو سیتروئن امضا شد تا 17 قرارداد فرعی آغاز شود.

بر اساس مفاد قرارداد طرفین، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره از طرف ایران خودرو و یا پژو برای دو سال انتخاب می شود. پیش از این مراد مجلسی از اوایل اردیبشهت سال جاری به عنوان اولین مدیرعامل این شرکت مشترک معرفی شده است. از دیگر مفاد این قرارداد صادرات 30 درصد محصولات تولید مشترک و تیراژ تولید ظرف  چهار سال از 15 هزار دستگاه به 200 هزار دستگاه افزایش می یابد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ