کد خبر: ۳۱۱۶۵
۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۴/۶

حمایت رئیس مجلس از ساپیا و عنوان اولین شرکت اقدام کننده اصلاح ساختار دارایی‌ها

حمایت رئیس مجلس از ساپیا و عنوان اولین شرکت اقدام کننده اصلاح ساختار دارایی‌ها

رئیس مجلس با حمایت از مدیرعامل سایپا، از این شرکت به عنوان اولین شرکت صنعتی اقدام کننده در اصلاح ساختار دارایی‌ها یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی لاریجانی در جریان دیدار با مهدی جمالی اقدامات سایپا را در توسعه تنوع محصولات ملی با استفاده از همه ظرفیت ها مناسب دانست و استفاده حداکثری از سرمایه گذاری در کشور، از طریق جذب دانش، تکنولوژی نوین و توسعه محصولات را مورد تاکید قرار داد و از اقدام سایپا به عنوان اولین شرکت صنعتی در اصلاح ساختار دارایی‌ها تقدیر کرد.

لاریجانی رویکردهای اجرایی در گروه سایپا را که اثرات شگرفی طی 9 ماه گذشته در این گروه خودروسازی داشته و موجب رشد تولید شده‌، مورد تائید قرار داد و از مدیران سایپا که به عنوان اولین بنگاه اقتصادی در کشور  با استفاده از "قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون مالیات های مستقیم"، توانستند ساختار دارایی‌های بنگاه خود را اصلاح کنند، تقدیر کرده و سایر بنگاه‌های اقتصادی کشور را به استفاده از ظرفیت‌هایی که این قانون در اختیار آنها قرار می‌دهد، ترغیب کرد.

وی ضمن حمایت از تداوم فعالیت‌های گروه خودروسازی سایپا جهت ارتقا سطح کیفیت، طراحی، به تولید محصولات ارزان قیمت و تعمیق میزان ساخت داخل تاکید کرد.

رئیس مجلس استفاده از همه ظرفیت‌های کشور بخصوص توان و دانش موجود در کشور را از لازمه‌های اقتصاد مقاومتی دانسته و بر توسعه تنوع محصولات ملی با استفاده از همه ظرفیت‌های علمی کشور تاکید کرده و اقدامات سایپا در این خصوص را مناسب دانست.

لاریجانی استفاده حداکثری از سرمایه‌گذاری‌ها در کشور از طریق جذب دانش، تکنولوژی نوین  و توسعه محصولات را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ