کد خبر: ۳۳۵۹۷
۱۱:۹ - ۱۳۹۵/۶/۲۵

۴ عضو جدید هیات مدیره پلی اکریل انتخاب شدند

۴ عضو جدید هیات مدیره پلی اکریل انتخاب شدند

بعد از موافقت اخیر سازمان بورس با تمدید ارسال مدارک افزایش سرمایه جدید پلی اکریل تا ۷ مهر، شب گذشته ۴ عضو جدید هیات مدیره این شرکت بورسی انتخاب شدند تا پیگیر مسائل آن شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مربوط به مدیریت شرکت های بورسی نشان می دهد شرکت پلی اکریل که بعد از فوت العقیلی در اواسط اسفند سال گذشته، با خانه تکانی اساسی مواجه شده بود، اعضا هیات مدیره جدیدی را معرفی کرده است.

به این ترتیب 4 عضو هیات مدیره "شپلی" شامل بزرگی ، کاویانی،  پورسیدی و صادقی هستند که از قرار معلوم شب گذشته نهایی و حکم مربوطه هم صادر شده تا در کنار علی مستاجران (مدیرعامل شرکت) پیگیر مسائل و مشکلات این شرکت بورسی باشند.

در این رابطه یک مقام به بورس پرس اعلام کرد: طبق برنامه ریزی به عمل آمده قرار است ساعت 8 صبح شنبه آینده جلسه ایی در خانه وزارت صنعت و معدن استان اصفهان و باحضور فرماندار ورئیس سازمان صنعت ومعدن و همچنین استاندار برگزار خواهد شد.

علی مستاجران با ارسال نامه ایی که در کدال منتشر شده اعلام کرد: براساس درخواست شرکت پلی اکریل ایران در تاریخ 16 شهریور 95 ، سازمان بورس و اوراق بهادار طی نامه 17 شهریور با تمدید مهلت ارسال مدارک و مستندات تا 5 مهر 95 موافقت کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» حسین | ساعت ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۶/۲۵
1
0
پاسخ
خبرت موتق است بورس پرس؟ چون اسم کسی را که این خبر داید نگفتید
» حمید رضا | ساعت ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۶/۲۵
1
2
پاسخ
از دولت تدبیر و امید و بورس پرس که پیگیر رفع مشکلات شرکتهای بورسی میباشند ممنونم .
» ناشناس | ساعت ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۶/۲۶
0
0
پاسخ
عزیزم بورس پرس جان این ۴ نفر عضو هیات مدیره نخواهند بود بلکه از نظر رسمی هیات مدیره فعلی کماکان و بطور رسمی وجود خواهند داشت اما فاقد هرگونه اختیار خواهند بود و تمام اختیارات شرکت به این ۴ نفر تفویض خواهد شد . اینها نمایندگان هیات حمایت از صنایع هستند که عنان کار شرکت را در دست خواهند گرفت هر چند که رسما هیات مدیره نخواهند بود
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ