کد خبر: ۵۰۹۹۱
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۳/۱

توضیح هاشمی درباره علت اقبال مردم و شایعه شهردار شدن تهران

توضیح هاشمی درباره علت اقبال مردم و شایعه شهردار شدن تهران

هاشمی سر فهرست امید در انتخابات شورای شهر تهران با اعلام علت اول شدن در این انتخابات به شایعه حضور در مسند شهردار تهران واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن هاشمی درباره اینکه چرا باید از میان همه فهرست و سایر رقبا با این اقبال از سوی مردم و رأئی بی‌سابقه همراه شود؟ به روزنامه شرق گفت: این رأی نتیجه زحمات و نظرات اعتدالی اکبر هاشمی‌رفسنجانی است و اگر اعتباری به ما هست قطعا از وی داریم.

وی روز گذشته هم در شرایطی که برخی اظهارات و گمانه‌زنی‌های بدون پایه و حاشیه‌ای پیرامون گزینه‌های شورای جدید برای شهرداری تهران مطرح شده بود، این اظهارات و اخبار را انحرافی و زودرس خواند و افزود: این صحبت‌ها را برخی افراد با هدف اختلاف‌افکنی و رسیدن به اهداف جناح خود مطرح می‌کنند تا شیرینی این پیروزی و اقبال بی‌نظیر مردم را خراب کنند. در شرایطی که به‌تازگی نتایج قطعی اعلام شده و مردم شیرینی رأی به فهرست امید را تجربه می‌کنند، بیان چنین مطالبی، مباحثی انحرافی است.

هاشمی ادامه داد: همگان می‌دانند انتخاب رئیس شورا و هیئت‌رئیسه، کمیسیون‌های اصلی و در نهایت انتخاب شهردار تهران بحث داخلی و مهم همه ٢١ عضو شوراست که در زمان مشخص آن (١٢ مرداد به بعد) درباره آنها تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمان مناسب همه گزینه‌ها و آلترناتیوهای شهرداری تهران مطرح و بررسی و در نهایت با رأی همه ٢١ نفر انتخاب خواهد شد، گفت: انتخاب شهردار بحثی داخلی و مربوط به اعضای شوراست که نباید به موضوع آن حالتی انحرافی و اختلافی داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی میرزائی | ساعت ۱۵:۳ - ۱۳۹۶/۳/۱
0
1
پاسخ
تبریک به مردم تهران
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ