کد خبر: ۵۱۰۵۶
۱۶:۱ - ۱۳۹۶/۳/۲

نظر حسن خمینی درباره انتخاب مجدد روحانی

نظر حسن خمینی درباره انتخاب مجدد روحانی

یادگار امام با بیان اینکه در ۲۹ اردیبهشت یکی از نیروهای قدیمی و با سابقه انقلاب با رای مردم انتخاب شدگفت: در این روز شاهد حضور موثر،‌شاداب و با نشاط همه اقشار مردم بودیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا،حسن خمینی در دیدار با جمعی از نمایندگان اقلیت های مذهبی ، نمایندگان وزارتخانه‌ها و اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت امام راحل گفت: ان شاءالله امسال هم با تلاش و همت دوستان مراسم خوبی پدید بیاید.

وی افزود: جا دارد یاد هاشمی رفسنجانی را گرامی بداریم که اولین سالی است که سالگرد امام را بی وجود ایشان سر می‌کنیم.

تولیت حرم امام خمینی عنوان کرد: باید به فهم عمومی مردم و توانمندی فکر و روح آنها اعتماد کنیم و با همین نیرو می‌توانیم در برابر همه سختی های داخلی و خارجی بایستیم. در منطقه و افق جهانی نیز کمتر جوامعی اینگونه به عزم عمومی و مردمی اتکا دارند.

خمینی با اشاره به برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت اظهار داشت: حضور موثر،‌ شاداب و با نشاط همه اقشار مردم در این روز بسیار قابل توجه بود و قطعا اگر در خارج از کشور امکان ایجاد صندوق های بیشتری بود، رای ایرانیان خارج از کشور نیز چند برابر می شد.

وی تاکید کرد: طیف های مختلف آمدند،این عزم ملی را نشان دادند و انتخاب یکی از نیروهای قدیمی و با سابقه انقلاب رخ داد.در این مملکت قبل از پیروزی انقلاب چنین نوع اقتدار ملی و اتکا به مردم وجود نداشته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ