کد خبر: ۵۱۳۴۹
۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۳/۱۳

پیش‌بینی تغییر قیمت مسکن توسط عبده تبریزی

پیش‌بینی تغییر قیمت مسکن توسط عبده تبریزی

مشاور وزیر راه معتقد است: امسال رونق در واحدهای ارزان و میان قیمت رخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم،حسین عبده تبریزی درباره ابلاغیه سازمان امور مالیاتی مبنی بر تصمیم به دریافت 10 درصدی مالیات علی الحساب از ساخت و فروش هر نوع ساختمان در شهرهای بالای 100 هزار نفر عنوان کرد: احتمالا این مصوبه برای همسان کردن هزینه های اشخاص حقیقی و حقوقی است. یعنی تلاش بر این است که اشخاص حقیقی و حقوقی در میزان مالیات تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند. از طرفی هم در بعضی موارد بعد از انتقال مسکن، افراد حقیقی دیگر پیدا نمی شوند. بنابراین این چنین تمهیدی دیده شده است.

به گفته وی، در داخل بازار مسکن یکسری سرمایه گذاری انجام شده که منجر به واحدهای گران قیمت  و واحدهای تجاری خالی شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: حالا در این وضعیت مازاد این سرمایه گذاری ها باید در طول زمان در بازار جذب شود. اما چون این سرمایه گذاری جذب و منابع سازنده ها آزاد نشده، ساخت و ساز جدید هم صورت نمی گیرد.

عبده تبریزی معتقد است: امسال رونق در واحدهای ارزان و میان قیمت رخ خواهد داد،قیمت ها تغییر پیدا کرده و احتمالا با توجه به 160 هزار فقره وامی که بانک مسکن در سال جاری می پردازد، رونق ایجاد خواهد شد.  

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمد | ساعت ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۳/۱۳
0
0
پاسخ
به همين خيال باشيد ، مصرف كننده قدرت خريد ندارد . سوداگر هم چون سود برايش ندارد وارد نمي شود بيخود شك وارد نكنيد . ممنون
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ