کد خبر: ۶۷۴۲۲
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۸/۲۹

پرداخت وام به زلزله زدگان شروع شد + افزایش وام فعلا
مدیرعامل بانک مسکن :

پرداخت وام به زلزله زدگان شروع شد + افزایش وام فعلا" منتفی

مدیرعامل بانک مسکن ضمن اعلام آغاز پرداخت ۴ نوع وام به زلزله زدگان استان کرمانشاه از منتفی شدن فعلی افزایش سقف وام خرید مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد هاشم بت شکن در نشستی خبری اظهار داشت: از امروز طبق بخشنامه بانک مرکزی و مصوبه هیئت وزیران ،  پرداخت 4 نوع تسهیلات بازسازی مسکن روستایی و شهری، تعمیر و خرید لوازم خانگی آغاز شد.

وی ادامه داد: 5 هزار و 400 فقره وام 25 میلیون تومانی روستایی با سود 4 درصد و  15 ساله به زلزله زدگان استان کرمانشاه اعطا می شود به همراه 2000 فقره وام در مناطق شهری با سقف 35 میلیون تومانی و سود 5درصدی پرداخت می شود. همچنین 5 هزار   فقره وام تعمیر نیز در مناطق زلزله زده کرمانشاه پرداخت می شود، افزود: 2500 فقره وام 10میلیون تومانی برای لوازم خانگی و ضروری به زلزله زدگان استان کرمانشاه پرداخت می شود.

بت شکن با اشاره به اینکه در 5 سال اخیر یک ریال اضافه برداشت از بانک مرکزی نداشته ایم، گفت: پیشنهادات برای افزایش سقف تسهیلات خرید مسکن را شنیده ایم و تلاش می کنیم تسهیلات و اقساط در استطاعت مردم باشد.همچنین فعلا برنامه ای برای افزایش سقف وام خرید مسکن نداریم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ